Oh, die eerste behoefte heb ik absoluut niet. Ik zit graag en veelvuldig in kroegen, maar daarbij heb ik niet de intentie om met nieuwe mensen te praten.quote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef LXIV het volgende:
Opmerkelijk dat veel mensen in de kroeg tegen een willekeurige vreemde hun hele levensverhaal durven op te hangen, terwijl ze op het veilige, anonieme internet juist zo voorzichtig zijn.
Mij niet gezienquote:Op maandag 10 april 2006 23:59 schreef LXIV het volgende:
Opmerkelijk dat veel mensen in de kroeg tegen een willekeurige vreemde hun hele levensverhaal durven op te hangen...
Het overkomt me eerder dan dat ik dat zelf doe...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, die eerste behoefte heb ik absoluut niet. Ik zit graag en veelvuldig in kroegen, maar daarbij heb ik niet de intentie om met nieuwe mensen te praten.
Overigens val ik eenieder voortdurend lastig met mijn levensverhaal onder in mijn signature...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef broer het volgende:
Ik krijg de indruk dat jij de enige bent die in de kroeg wildvreemden lastig valt met zijn levensverhaal, LXIV, want ik heb die behoefte ook niet.
Ik denk dat LXIV zelfs zichzelf weleens lastigvalt met zijn levensverhaal. Zo rond 2 uur 's nacht, hier in de slowchattopics.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef broer het volgende:
Ik krijg de indruk dat jij de enige bent die in de kroeg wildvreemden lastig valt met zijn levensverhaal, LXIV, want ik heb die behoefte ook niet.
Iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat LXIV zelfs zichzelf weleens lastigvalt met zijn levensverhaal. Zo rond 2 uur 's nacht, hier in de slowchattopics.
Oh ja...ik heb nou al enkele stukken gelezen (vooral dat stuk over kleine Annechien achterop de fiets is leuk) en het is me opgevallen dat jij steevast "....als..." schrijft waar het "...dan..." moet zijn. En nu ik heb gelezen dat jij taal- en spelfouten verbetert, moet het haast wel expres zo zijn geschreven. Toch???? Zeg ja, alsjeblieft!quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Overigens val ik eenieder voortdurend lastig met mijn levensverhaal onder in mijn signature...
Lieve wyccie,quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja...ik heb nou al enkele stukken gelezen (vooral dat stuk over kleine Annechien achterop de fiets is leuk) en het is me opgevallen dat jij steevast "....als..." schrijft waar het "...dan..." moet zijn. En nu ik heb gelezen dat jij taal- en spelfouten verbetert, moet het haast wel expres zo zijn geschreven. Toch???? Zeg ja, alsjeblieft!
Ik had geen tijd om te ontbijten (wilde toch m'n college halen), dus ik heb het opgelost door heel veel winegums te eten. Vast niet medisch verantwoord, maar hey, ik leef nog.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:02 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Baboon, als het flauwvallen aan je (te lage) bloeddruk ligt; dan mag je veel driedubbelzoute drop eten
Ik probeer me altijd met genoeg gezelschap te omringen om dat te voorkomen. En hier in ierland versta ik dronken mensen die hun levensverhaal gaan vertellen toch niet.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het overkomt me eerder dan dat ik dat zelf doe...
Jeetje. Een keertje flauwvallen is toch geen reden om je zelf zó ernstig te straffen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
dus ik heb het opgelost door heel veel winegums te eten.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lieve wyccie,
Ik ben een echte Brabander. Geboren en getogen. Voor mij zijn 'dan' en 'als' volkomen uitwisselbaar. Hoewel ik verder toch niet van enig taalgevoel gespeend ben.
Je bent trouwens ook niet de eerste die me hier subtiel op gewezen heeft!![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:10 schreef broer het volgende:
[..]
Jeetje. Een keertje flauwvallen is toch geen reden om je zelf zó ernstig te straffen?
Ik ook. Daarom koop ik ze normaal gesproken nooit meer. Maar vandaag was een Medisch Noodgeval.quote:
En een banaan is het voedsel dat bij je past, Baboon.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom koop ik ze normaal gesproken nooit meer. Maar vandaag was een Medisch Noodgeval.
En bij gebrek aan bier eet ik nu een banaan, dat is nog steeds verstandig.
Maar geen Brabo of Limbo, en een diepe minachting voor beiden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die mensen versta ik niet![]()
En vlaai vla noemen is zo![]()
Daar zit veel kalium in, en het is handig als je slappe ontlasting hebt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
een banaan, dat is nog steeds verstandig.
Wellicht de associatie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zit veel kalium in, en het is handig als je slappe ontlasting hebt.
Waarom zeg ik dit...
Waarom post je het. Dat is nog een veel betere vraag..quote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar zit veel kalium in, en het is handig als je slappe ontlasting hebt.
Waarom zeg ik dit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |