Ik fatsoeneer de communicatie-uitingen van anderen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:28 schreef LXIV het volgende:
Doe je dan wat tegenwoordig communicatie genoemd wordt?
Ja, soms kan ik het wel.quote:Op maandag 10 april 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
Je was trouwens wel snel met het aanmaken van TTKLPTTwaalf
Ja, eigenlijk heb je het juist wél vraaggericht ingevuld. Er blijft namelijk ontzettend veel te vragen over.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef LXIV het volgende:
Maar terugkomend op mijn profiel, een dorre woestenij. Dát is wat het is.
Dat moet ik ook wel eens doen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:31 schreef broer het volgende:
Ik fatsoeneer de communicatie-uitingen van anderen.
In welk verband?quote:Op maandag 10 april 2006 00:33 schreef LXIV het volgende:
Dat moet ik ook wel eens doen.
Een tijdje...quote:Heb je Nederlands gestudeerd?
Het lijkt bijna op ouderwets "nakijken" van schoolwerk.quote:
Beste ALTER-EGO.quote:
Het is voor mij gewoon een reden om me superieur te kunnen voelen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:36 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt bijna op ouderwets "nakijken" van schoolwerk.
Gewoon de spel- taal- en overige fouten uit stukken halen die gebruikt gaan worden.
Welnee. Je moet gewoon schrijven wat je opdrachtgever wil lezen. Als je vrij en creatief wilt doen moet je een boek schrijven.quote:Op maandag 10 april 2006 00:37 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt me trouwens wel fijn om dat zinnetjesverzinnen als beroep te doen.
Maar dan wel volledig vrij en creatief.
In dat geval: als je bloedjes van kinderen te voederen hebt, kun je misschien sowieso maar beter accountmanager of zoiets zijn.quote:Op maandag 10 april 2006 00:47 schreef LXIV het volgende:
Maar ik bén al iets.
De cultureel geïnteresseerde Fok!kers.quote:Op maandag 10 april 2006 00:50 schreef LXIV het volgende:
Wie zijn die mensen dan, vraag je jezelf af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |