1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Grootspraak Grootspraak Striptease Striptease Vasthoudend Vasthoudend Freeeeze Massage Big is Beautiful Vendetta Om te Janken We are the champions Voedt me Hinkel, Hinkel Filmkus Big Babies Op Rolletjes Walk on by |
quote:28.000 euro voor tien dagen van plagerijen
door Marc Brink
Woensdag 26 april 2006 - Den Bosch - Vier Bossche vriendinnen zijn binnenkort te zien in een tv-programma vol plagerijen. Ze verdienden er 28.000 euro mee.
De 'Superstarz' voor 't Pumpke: Elsbeth, Sanne, Marleen en Anne (vlnr). Foto Marc Bolsius
Dagenlang geblinddoekt zijn. Dagenlang op handen en voeten rondlopen. Herhaaldelijk een striptease opvoeren. Wonen in een onverwarmd huis zonder meubels. Anne Lensen (21), Sanne Samuels (20) en de 24-jarige eeneiige tweelingzussen Marleen en Elsbeth Stolzenbach beleefden dat deze maand in een Big Brother-achtig huis waar camera’s 24 uur per dag opnamen maakten voor het tv-programma ’7 Plagen’ waarmee Talpa op 1 mei start.
Het viertal kent elkaar via het Bossche café ’t Pumpke waar Anne en Elsbeth in vaste dienst zijn. Sanne combineert het café-werk met haar studie geneeskunde. Marleen werkt als secretaresse bij een Amsterdams advocatenkantoor. Zij is degene die zichzelf met haar vriendinnen ongevraagd als kandidaat aanmeldde voor het tv-programma. „Ik was uit verveling aan het internetten. Op de website van Talpa zag ik informatie over ’7 Plagen’. Ik heb mezelf met de anderen meteen aangemeld. Gewoon omdat het mij leuk leek om naar de screening te gaan. Ik verwachtte er verder niks van“, zegt Marleen.
De screentest verliep voorspoedig. Want het viertal dat zichzelf ’Superstarz’ noemde, kreeg al snel het verzoek om beschikbaar te zijn voor het programma. Marleen: „We moesten onze koffer inpakken en bereid zijn om ieder moment naar het ’plagen-huis’ in Zaandam te gaan. We mochten geen mobiele telefoon meenemen want we zouden afgesloten zijn van de buitenwereld.“
Teamleider Marleen schreeuwde het uit toen zij telefonisch het verzoek kreeg om naar Zaandam te gaan.
Het verblijf in het huis begon ’s ochtends bruisend met een fles champagne. Na de bubbels kwamen al snel ’trubbels’. Door een raam maakten zij kennis met de buren: vier Belgische mannen. Dat viertal moesten zij weg zien te pesten met plagen die de stem van een ’plaaggeest’ zou aankondigen. De plaaggeest bedacht dat de Superstarz een striptease moesten opvoeren op Beyonces nummer Naughty Girl. De Belgen kozen Anne als eerste slachtoffer. „Ik mocht mijn ondergoed aanhouden. Maar ik vond het wel heel vervelend om te doen. Ik heb het die dag wel twintig keer moeten doen.“
Dagenlang verzon de plaaggeest nieuwe plagen. Daarbij werd niemand rust gegund. Want ook midden in de nacht moest Sanne geblinddoekt uien snijden. „Een van de moeilijkste plagen was dat ik mijn zus moest negeren. Daar had ik echt veel verdriet van“, zegt Elsbeth.
Sommige plagen zou je smakeloos kunnen noemen. Toch heeft dit programma nog niet geleid tot Kamervragen. De Superstarz zitten er niet mee. „We wisten van te voren dat we voor schut zouden staan“, zegt Anne. Maar het viertal wist ook dat er veel geld was te verdienen. Want elke uitgevoerde plaag leverde geld op. Wie opgaf zou de jackpot mislopen. Uiteindelijk gaven de Belgen zich na tien dagen gewonnen. De Superstarz hielden er 28.000 euro aan over. Marleen: „We hebben per dag zevenhonderd euro per persoon verdiend. Dat is toch niet slecht.“
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Zeg dat wel.quote:
Anne is heel vermakelijk ja.quote:
Vindt je het gek, 20.00 's avonds, 1,8 miljoen kijkers voor het Journaal en nog eens 1,8 miljoen voor GTST. De ultieme garantie voor een flopquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb t proberen te kijken maar wat kansloos en saai en kinderachtig. Het enige waar t om gaat draaien dus is dat strippen.
116.000 kijkers ook maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |