Kun je het ons aanraden, Egypte?quote:Op zondag 9 april 2006 22:29 schreef Mokster het volgende:
Ik ben terug van een weekje zee en strand!
quote:
Die heeft een wild weekend achter de rug, dus ik denk dat er weinig te F5-en valt...quote:Op zondag 9 april 2006 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]ok dan ...ik ga wel f5-en bij ballerina
bugger... dan ga ik maar naar bed.. ofzo..quote:Op zondag 9 april 2006 22:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die heeft een wild weekend achter de rug, dus ik denk dat er weinig te F5-en valt...
zo.. dat kan ik beter gebruikenquote:
BttD daar lijk je opquote:Op zondag 9 april 2006 22:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo.. dat kan ik beter gebruikenzere voeten en benen..
quote:
Back to the Drinking?quote:
ik klaag er niet over dat ik geen vriendin heb.. ik hoef dat gezeur nietquote:
Voor je het weet bijten ze in je kuiten en zoquote:Op zondag 9 april 2006 22:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik klaag er niet over dat ik geen vriendin heb.. ik hoef dat gezeur niet
alleen als ze niet hoger komenquote:Op zondag 9 april 2006 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor je het weet bijten ze in je kuiten en zo.
Je wou zeggen dat je daar niet op selecteert?quote:
ik niet.. ik selecteer niet op leeftijd, lengte , gewicht..quote:Op zondag 9 april 2006 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je daar niet op selecteert?
De oorlog of de leeftijd?quote:Op zondag 9 april 2006 22:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik niet.. ik selecteer niet op leeftijd, lengte , gewicht..
nou ja.. jonger dan 40-45
de oorlog begon in '39quote:
Duh. Dat neemt niet weg dat het ding met regelmaat als 40-45 aangeduid wordt (of zelfs 41-45 als je de verkeerde Amerikaan spreekt).quote:
Niet '19-'19?quote:Op zondag 9 april 2006 22:51 schreef nixxx het volgende:
mja ik vind het eigenlijk niet kunnen.. '14-'45 is een betere beschrijving.... toch yvonne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |