abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37866597
Ziet er goed uit die nieuwe trap... mag ik vragen wat zoiets kost ?

Ik heb ook geinformeerd bij upstairs voor een prijsindicatie maar ze zijn hier nogal vaag mee.. krijg de indruk dat je net als bij de keukenmafia stevig moet onderhandelen... tssss..
pi_37866848
Oops.. 2600 euro zag ik net..
pi_37868408
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef DaMook het volgende:
Werken die stortdouche en gewone douche tegelijk of kun je die schakelen ?
Yep, ze kunnen niet gelijktijdig aan, maar wel appart van elkaar (heb nl ook niet altijd zin in een stortdouche (maar een stortdouche is wel heeeeeel lekker, zeker na een lange dag klussen)
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  dinsdag 23 mei 2006 @ 13:37:29 #154
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_38120687
Hoi Thejestert,

Er worden foto's van je gebruikt in een banner van bouwgarant welke op Funda wordt getoond.

Dit hebben ze ook al gedaan met foto's van Cijbersijp, zie zijn projectje voor meer uitleg!

De foto's heb ik geprintscreened en kun je hier vinden:

Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_38123860
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef sanger het volgende:
Hoi Thejestert,

Er worden foto's van je gebruikt in een banner van bouwgarant welke op Funda wordt getoond.

Dit hebben ze ook al gedaan met foto's van Cijbersijp, zie zijn projectje voor meer uitleg!
Siepie heeft nog wel een voorbeeld brief voor je als je ze aan wilt spreken op hun actie
pi_38124113
Wat een klerelijers, ik zou ze echt keihard aanpakken!
pi_38124191
Het mooie is dat als je naar hun site gaat ze het volgende vermelden over afbeeldingen op de site:

Disclaimer

De Stichting Bouwgarant staat niet in voor de juistheid van de op zijn website aangeboden informatie en documenten; in geen geval is Stichting BouwGarant aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade als gevolg van of in verband met het gebruik van de op deze website beschikbare informatie of documenten. Alle op deze website voorkomende afbeeldingen/merknamen van de Stichting BouwGarant zijn auteursrechtelijk en merkrechtelijk beschermd en mogen niet zonder toestemming worden gebruikt.
© 2001 BouwGarant.

pi_38124685
eens ff kijken, thnx anyway
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
pi_38124764
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef sanger het volgende:
Hoi Thejestert,

De foto's heb ik geprintscreened en kun je hier vinden:

[afbeelding]
jammer dat de foto zo klein is.....
[afbeelding]
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:29:18 #160
65960 sanger
pi_38124935
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 15:24 schreef the_jestert het volgende:

[..]
You have mail

Originele printscreens
Heb rechtonderin mijn mui op de tijd en datum gehouden, deze zie je in een soort pop-up
pi_38125011
ik heb er net ff een belletje naar Bouwgarant aan gewaagd en geeist dat mijn foto's er voor het eind van de dag af zijn, zoniet, hebben ze een probleem

@ sanger , thnx
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:32:23 #162
65960 sanger
pi_38125063
  dinsdag 23 mei 2006 @ 15:35:56 #163
65960 sanger
pi_38125195
pi_38126404
Na aanleiding van mijn telefoongesprek met Rob de Groot, dd 23 mei 2005 15.35 u.

Zonder mijn toestemming van mij heeft u foto's van mijn verbouwing gebruikt in uw banner op funda.nl. Aangezien ik dit zeer ongepast vind, ronduit brutaal, zeker gezien de disclaimer op uw site
"Alle op deze website voorkomende afbeeldingen/merknamen van de Stichting BouwGarant zijn auteursrechtelijk en merkrechtelijk beschermd en mogen niet zonder toestemming worden gebruikt.
© 2001 BouwGarant"
U neemt het blijkbaar zelf ook niet zo nauw afbeeldingen van anderen.

In het gesprek met Dhr de Groot heb ik aangegeven de is eis dat MIJN foto's voor het eind van de middag verwijderd zijn.
Tevens vind ik een vergoeding van ¤100 per foto per dag zeer reëel. Het gaat mij niet zozeer om het feit dat mijn foto's in uw banner staan, maar om het feit dat u ongevraagd mijn foto's steelt van de verbouwing waar mijn bloed zweet en tranen in zit!!!

Gaarne verneem ik van u

Met vriendelijke groeten
pi_41782970
quote:
Op donderdag 27 april 2006 08:15 schreef the_jestert het volgende:
op de e.o.a. manier word het steeds lastiger de vooruitgangen duidelijk op de foto te krijgen, maar we doen ons best. Tussenstand; muren zijn betegeld, en gedeeltelijk al gevoegd (douche cabine moet nog), plafond hangt al voor de helft.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mag ik vragen hoe je dat precies hebt gedaan met het plafon, ik wil namelijk ook een ander plafond in mijn badkamer en dat van jou dit er erg goed uit . Ik neem aan dat je het betonnen plafond gewoon hebt laten zitten, toch . Hoe heb je het nieuwe plafond precies bevestigend, wat voor materiaal heb je precies gebruikt en is het gewoon een kwestie van in elkaar klikken ofzo ??? En hoe zit het met die spots, heb je allemaal op 1 schakelaar aangesloten ??

En waar heb je die stortdouche/ gewone douche combi gekocht ??

Ja veel vragen, maar kben nog maar een beginneling qua klussen

[ Bericht 1% gewijzigd door Burbujas op 14-09-2006 16:51:24 ]
pi_41783448
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef the_jestert het volgende:
Na aanleiding van mijn telefoongesprek met Rob de Groot, dd 23 mei 2005 15.35 u.

Zonder mijn toestemming van mij heeft u foto's van mijn verbouwing gebruikt in uw banner op funda.nl. Aangezien ik dit zeer ongepast vind, ronduit brutaal, zeker gezien de disclaimer op uw site
"Alle op deze website voorkomende afbeeldingen/merknamen van de Stichting BouwGarant zijn auteursrechtelijk en merkrechtelijk beschermd en mogen niet zonder toestemming worden gebruikt.
© 2001 BouwGarant"
U neemt het blijkbaar zelf ook niet zo nauw afbeeldingen van anderen.

In het gesprek met Dhr de Groot heb ik aangegeven de is eis dat MIJN foto's voor het eind van de middag verwijderd zijn.
Tevens vind ik een vergoeding van ¤100 per foto per dag zeer reëel. Het gaat mij niet zozeer om het feit dat mijn foto's in uw banner staan, maar om het feit dat u ongevraagd mijn foto's steelt van de verbouwing waar mijn bloed zweet en tranen in zit!!!

Gaarne verneem ik van u

Met vriendelijke groeten
Wat een hufters zeg. Verder erg mooi project! Zou willen dat ik een beetje handig was
pi_41784808
quote:
Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef the_jestert het volgende:
dat meen je toch niet serieus? Heb je gemiste inkomsten die ook maar enigszins in de buurt komen van 100 euro per dag per foto? Als je die foto voor 100 eerder had kunnen verkopen aan die gasten mag je al blij zijn.

Dit is echt een eis die nergens op gefundeerd is. Als je naar de rechter stapt dan mag je blij zijn als je 100 euro totaal krijgt.

Als dit mij zou overkomen zou ik al tevreden zijn met een excuus en een bos bloemen. Je moet er geen slaatje uit proberen te gaan slaan. Viel de verbouwing zo duur uit?
pi_41795904
quote:
Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

dat meen je toch niet serieus? Heb je gemiste inkomsten die ook maar enigszins in de buurt komen van 100 euro per dag per foto? Als je die foto voor 100 eerder had kunnen verkopen aan die gasten mag je al blij zijn.

Dit is echt een eis die nergens op gefundeerd is. Als je naar de rechter stapt dan mag je blij zijn als je 100 euro totaal krijgt.

Als dit mij zou overkomen zou ik al tevreden zijn met een excuus en een bos bloemen. Je moet er geen slaatje uit proberen te gaan slaan. Viel de verbouwing zo duur uit?
t gaat niet om het bedrag, maar om het principe.... je staat je de vinkentering te werken en een ander gaat mooi er met de eer vandoor, en zeker als je daarna op je site erbij zet dat alles auteursrechtelijk beschermt is.... da's gewoon geen manier van werken imho
pi_41797322
precies, en het is niet de eerste keer dat ze dit doen... Niet snugger trouwens dat ze het elke keer weer van Fok afhalen. als ik hun was zou ik het toch eens ergens anders gaan zoeken (of gewoon stoppen natuurlijk...)
pi_48032354
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:13 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

t gaat niet om het bedrag, maar om het principe.... je staat je de vinkentering te werken en een ander gaat mooi er met de eer vandoor, en zeker als je daarna op je site erbij zet dat alles auteursrechtelijk beschermt is.... da's gewoon geen manier van werken imho
pcies, maar ik heb nooit meer iets van onze bouwgarant-vrienden vernomen...................
pi_48954264
in het kader van "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" staan er weer de nodige verbouwinkjes op het spel
o.a. voortuin opknappen; dakraam plaatsen; tussenwandjes plaatsen op zolder en zolder aftimmeren, irichten babykamer en de grootste ergernis wegnemen : onze voordeur word eindelijk vervangen door een nieuwe

deze deur is het geworden

zodra ik foto's heb worden ze geplaatst
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:29:15 #172
65960 sanger
pi_48954375
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:25 schreef the_jestert het volgende:
in het kader van "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" staan er weer de nodige verbouwinkjes op het spel
o.a. voortuin opknappen; dakraam plaatsen; tussenwandjes plaatsen op zolder en zolder aftimmeren, irichten babykamer en de grootste ergernis wegnemen : onze voordeur word eindelijk vervangen door een nieuwe

deze deur is het geworden
[afbeelding]

zodra ik foto's heb worden ze geplaatst
Dat is exact ook mijn motivatie

Ik kan je nog wel een boekje aanraden van Kluun, met als titel: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
  donderdag 3 mei 2007 @ 09:29:38 #173
65960 sanger
pi_48954392
Mooie deur trouwen!
pi_48954454
wat een mooie deur
en natuurlijk gefeliciteeeeeeeeerd met de baby in de buik.
(ik moet verdorie echt niet zo veel meer op FOK rondhangen, het lijkt wel een virus)

wel jammer dat de meeste foto`s het niet meer doen.
pi_48954532
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik kan je nog wel een boekje aanraden van Kluun, met als titel: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
daar ben ik nu in aan het lezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')