Yep, ze kunnen niet gelijktijdig aan, maar wel appart van elkaar (heb nl ook niet altijd zin in een stortdouche (maar een stortdouche is wel heeeeeel lekker, zeker na een lange dag klussen)quote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef DaMook het volgende:
Werken die stortdouche en gewone douche tegelijk of kun je die schakelen ?
Siepie heeft nog wel een voorbeeld brief voor je als je ze aan wilt spreken op hun actiequote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef sanger het volgende:
Hoi Thejestert,
Er worden foto's van je gebruikt in een banner van bouwgarant welke op Funda wordt getoond.
Dit hebben ze ook al gedaan met foto's van Cijbersijp, zie zijn projectje voor meer uitleg!
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:37 schreef sanger het volgende:
Hoi Thejestert,
Er worden foto's van je gebruikt in een banner van bouwgarant welke op Funda wordt getoond.
Dit hebben ze ook al gedaan met foto's van Cijbersijp, zie zijn projectje voor meer uitleg!
De foto's heb ik geprintscreened en kun je hier vinden:
[afbeelding]
jammer dat de foto zo klein is.....
[afbeelding]
You have mailquote:
Mag ik vragen hoe je dat precies hebt gedaan met het plafon, ik wil namelijk ook een ander plafond in mijn badkamer en dat van jou dit er erg goed uitquote:Op donderdag 27 april 2006 08:15 schreef the_jestert het volgende:
op de e.o.a. manier word het steeds lastiger de vooruitgangen duidelijk op de foto te krijgen, maar we doen ons best. Tussenstand; muren zijn betegeld, en gedeeltelijk al gevoegd (douche cabine moet nog), plafond hangt al voor de helft.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een hufters zeg. Verder erg mooi project! Zou willen dat ik een beetje handig wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef the_jestert het volgende:
Na aanleiding van mijn telefoongesprek met Rob de Groot, dd 23 mei 2005 15.35 u.
Zonder mijn toestemming van mij heeft u foto's van mijn verbouwing gebruikt in uw banner op funda.nl. Aangezien ik dit zeer ongepast vind, ronduit brutaal, zeker gezien de disclaimer op uw site
"Alle op deze website voorkomende afbeeldingen/merknamen van de Stichting BouwGarant zijn auteursrechtelijk en merkrechtelijk beschermd en mogen niet zonder toestemming worden gebruikt.
© 2001 BouwGarant"
U neemt het blijkbaar zelf ook niet zo nauw afbeeldingen van anderen.
In het gesprek met Dhr de Groot heb ik aangegeven de is eis dat MIJN foto's voor het eind van de middag verwijderd zijn.
Tevens vind ik een vergoeding van ¤100 per foto per dag zeer reëel. Het gaat mij niet zozeer om het feit dat mijn foto's in uw banner staan, maar om het feit dat u ongevraagd mijn foto's steelt van de verbouwing waar mijn bloed zweet en tranen in zit!!!
Gaarne verneem ik van u
Met vriendelijke groeten
dat meen je toch niet serieus? Heb je gemiste inkomsten die ook maar enigszins in de buurt komen van 100 euro per dag per foto? Als je die foto voor 100 eerder had kunnen verkopen aan die gasten mag je al blij zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:09 schreef the_jestert het volgende:
Tevens vind ik een vergoeding van ¤100 per foto per dag zeer reëel. Het gaat mij niet zozeer om het feit dat mijn foto's in uw banner staan, maar om het feit dat u ongevraagd mijn foto's steelt van de verbouwing waar mijn bloed zweet en tranen in zit!!!
t gaat niet om het bedrag, maar om het principe.... je staat je de vinkentering te werken en een ander gaat mooi er met de eer vandoor, en zeker als je daarna op je site erbij zet dat alles auteursrechtelijk beschermt is.... da's gewoon geen manier van werken imhoquote:Op woensdag 13 september 2006 22:08 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
dat meen je toch niet serieus? Heb je gemiste inkomsten die ook maar enigszins in de buurt komen van 100 euro per dag per foto? Als je die foto voor 100 eerder had kunnen verkopen aan die gasten mag je al blij zijn.
Dit is echt een eis die nergens op gefundeerd is. Als je naar de rechter stapt dan mag je blij zijn als je 100 euro totaal krijgt.
Als dit mij zou overkomen zou ik al tevreden zijn met een excuus en een bos bloemen. Je moet er geen slaatje uit proberen te gaan slaan. Viel de verbouwing zo duur uit?
pcies, maar ik heb nooit meer iets van onze bouwgarant-vrienden vernomen...................quote:Op donderdag 14 september 2006 11:13 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
t gaat niet om het bedrag, maar om het principe.... je staat je de vinkentering te werken en een ander gaat mooi er met de eer vandoor, en zeker als je daarna op je site erbij zet dat alles auteursrechtelijk beschermt is.... da's gewoon geen manier van werken imho
Dat is exact ook mijn motivatiequote:Op donderdag 3 mei 2007 09:25 schreef the_jestert het volgende:
in het kader van "help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"![]()
![]()
staan er weer de nodige verbouwinkjes op het spel
o.a. voortuin opknappen; dakraam plaatsen; tussenwandjes plaatsen op zolder en zolder aftimmeren, irichten babykamer en de grootste ergernis wegnemen : onze voordeur word eindelijk vervangen door een nieuwe
deze deur is het geworden
[afbeelding]
zodra ik foto's heb worden ze geplaatst
daar ben ik nu in aan het lezenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik kan je nog wel een boekje aanraden van Kluun, met als titel: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |