Precies...wat moet je anders dan lachen...een 0-4 weggeven. Beschamend is het ook ja...quote:
Op de radio zeiden ze dat hij geblesseerd raakte en dus uit voorzorg gewisseld werd. Ik snap niet dat ie vd berg zolang warm liet lopen: haal dan eerder Purrel of Hersi eruit!quote:Op woensdag 19 april 2006 21:59 schreef brighton het volgende:
[..]
Precies...wat moet je anders dan lachen...een 0-4 weggeven. Beschamend is het ook ja...
Ben benieuwd wat onze jongens te zeggen hebben?
En waarom Junker eruit na een uur? Is 'ie eindelijk op dreef...'tactische zet' van Sturing of geblesseerd?
Nee, omdat ze toen de selectie ernaar hadden (topscorer van Europa, etc. etc.)quote:Op woensdag 19 april 2006 23:44 schreef Baklap het volgende:
Vitesse is toch die club die schreeuwde subtopper te zijn omdat ze een nieuw stadion hadden?
Ah ze speelde een keer niet om degradatie te ontlopen bedoel je.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:52 schreef WebForce het volgende:
[..]
Nee, omdat ze toen de selectie ernaar hadden (topscorer van Europa, etc. etc.)
Ja en daar balen we van dat we geen kampioen zijn geweest nog! Poeh, poehquote:Op donderdag 20 april 2006 00:00 schreef Baklap het volgende:
Gelukkig hebben ze al een keer een prijs gepakt dus mogen ze meepraten.
Ow wacht..dat was het kampioenschap in de eerste divisie
Dat was in de tijd dat Aalbers 35 miljoen gulden meer uitgaf dan er aanwezig wasquote:Op woensdag 19 april 2006 23:55 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nou, volgens mij schreeuwde ze bij Vitesse topper (in wording) te zijn.
Ja nu we een realistisch beleid voeren is dat een heel stuk lastigerquote:Op donderdag 20 april 2006 00:53 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Dat was in de tijd dat Aalbers 35 miljoen gulden meer uitgaf dan er aanwezig was
Van der Schaaf:quote:Ik zag na 5 minuten al dat het 4-4 werd!
quote:Dit was gewoon het seizoen in één wedstrijd
Fans van Roomsch Katholieke Clubsch zijn altijd welkomquote:Op donderdag 20 april 2006 13:02 schreef Klingon het volgende:
Er gaan zondag ook twee fans van RKC (klasgenoten) met mij mee op Zuid
Ze bidden ook altijd voor iedere wedstrijdquote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Fans van Roomsch Katholieke Clubsch zijn altijd welkom![]()
Roomsch Katholieke Combinatiequote:Op donderdag 20 april 2006 13:09 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Fans van Roomsch Katholieke Clubsch zijn altijd welkom![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 09:09 schreef Yozzz het volgende:
Waar blijven de opmerkingen van de spelers?
Jansen:
[..]
Van der Schaaf:
[..]
Dat irriteert mij ook altijd met die buitenspelval!! Gebeurt telkens weer...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een lamzakken. Typerend bij die 1e goal toen Schaaffie er maar gewoon vanuit ging dat de scheids floot voor een in gooi
.
Ja dan konden we echt onze lol niet op hierquote:Op donderdag 20 april 2006 14:36 schreef Baklap het volgende:
Mooiste zou zijn als Vitesse er door NEC uitgeknikkerd zou worden.
Gerets is al 2 keer op de tribune gespotquote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Elvislives het volgende:
Ah als in sensatie? Ja dat zou wel de ultieme wraak voor NEC zijn inderdaad. Ik moet sowieso nog zien hoever Vitesse nog gaat komen hierin: Dingsdag 4 wedstrijden geschorst, hele elftal een mentale klap gehad en natuurlijk een gevoel van "waar doen we het eigenlijk voor?"
Wordt hóóg tijd dat Vitesse de trainer bekend gaat maken, anders gaan jongens als Sprockel, Due enzo voor andere clubs kiezen!!
Klopt, maar Galatasaray zou ook wel moeilijk doen, mócht Gerets geinteresseerd zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:01 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Gerets is al 2 keer op de tribune gespot![]()
Hij lijkt op de-boer-die-nog-steeds-een-vrouw-zoekt: Teusquote:Op donderdag 20 april 2006 17:26 schreef Yozzz het volgende:
Nah, ik denk ook nog steeds:
[afbeelding]
Inclusief spelfoutenquote:Beste Supporters, iedereen vindt het altiijd geweldig om over positieve dingen, complimentjes in ontvangst te nemen, maar kunnen er niet tegen als er iets negatiefs over hun word gezegd of geschreven.
Nou ik ben iemand die weet wat hij goed doet, maar ook wel degelijk weet wat hij FOUT doet. Dat wat gister is gebeurt is absoluut niet goed te praten en ben me er wel degelijk van bewust dat ik de supporters, maar ook de club en het team in diskrediet heb gebracht.
Als je in een uitwedstrijd 0 - 4 voorstaat mag je dat nooit en te nimmer meer weggeven. Ik ben een speler die totaal niet tegen zijn verlies kan en dat kan bij mij soms lijden tot een vorm van "kortsluiting" doordat ik zo graag wil winnen. Ook weet ik, dat ik, als prof voetballer een voorbeeld functie heb en dat ik me ten aller tijden moet weten te beheersen, maar dat neemt niet weg dat ook ik een mens blijf. Ook tegenover mijn tegenstander is dit niet fair en dit had ook met fatale gevolgen af kunnen lopen voor mijn tegenstander, door zo een onbezonnen actie van mij.
Ik weet dat er heel veel mensen zullen zeggen, "Dit is niet de eerste keer dat er zoiets gebeurt omstreeks dit persoontje en als er een opstootje is, is dit persoontje er altijd bij betrokken of direct of dan wel voor iemand anders". Daar kan ik jullie alleen maar gelijk in geven en als je een stapje hogerop wilt moet daar wel degelijk verandering in komen.
Helaas kunnen we zulke dingen niet meer terug draaien, want dan waren er een stuk minder "ongelukjes" gebeurt, ook in het dagelijks leven. Voor de mensen die het belangrijk vinden om te weten en meteen daarover beginnen te klagen. Voor het feit wat gebeurt is, zal ik moeten boeten. Ik kan alleen maar zeggen dat dit ook wel degelijk gebeurt. Wat niet meer als terecht is overigens.
Hoop dat jullie de aankomende wedstrijden net zo goed achter de ploeg blijven staan als afgelopen zondag, want je zag wel degelijk dat dit positieve effecten met zich meebracht.
Mijn oprechte excuses. Hoop dat jullie dit kunnen aanvaarden en zoniet kan ik jullie daar ook nog gelijk in geven.
Michael Dingsdag
quote:'Jan Wouters gaat aan de slag bij PSV'
Jan Wouters heeft de door hem gewenste baan in Nederland gevonden. De 45-jarige Utrechter wordt assistent-trainer bij PSV, zo meldt RTV Utrecht.
Wouters is nu nog assistent-trainer bij Glasgow Rangers, waar hij al sinds 2001 werkzaam is. In zijn loopbaan als speler kwam de ex-international tussen 1993 en '96 uit voor de Eindhovenaren. Wouters werd geen kampioen met PSV.
De aanstelling van Wouters doet vermoeden dat PSV ook al een nieuwe hoofdcoach heeft gevonden. Voorzitter Rob Westerhof heeft al eens aangegeven dat de opvolger van Guus Hiddink zijn eigen assistenten mag meenemen.
Roomsch Katholieke Huissense Voetbal Vereniging (RKHVV) denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 11:50 schreef methodmich het volgende:
Bij RKSVV of hoe heet die club?
West heb ik ook nog gezeten toen mijn vader nog betaaldequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:20 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Roomsch Katholieke Huissense Voetbal Vereniging (RKHVV) denk ikIs ook een soort RKC
![]()
Ik ben er weer bij! Voor de eerste keer op West![]()
Daar is niks mis mee!quote:Vitesse wil De Ceulaer huren
Vitesse wil net als RKC Waalwijk volgend seizoen de beschikking hebben over Benjamin De Ceulaer. De Belgische aanvaller van Feyenoord speelde dit seizoen al voor RKC en leek terug te keren naar de Kuip. Een blessure, die de Belg opliep in het duel met ADO, heeft de staf van Feyenoord doen twijfelen. De Stadionclub wil Benji misschien nog een jaar verhuren.
Een vertrek is echter wel afhankelijk van een vertrek van Romeo Castelen. Mocht de donkere Oranje-international naar een andere club vertrekken, wil Feyenoord De Ceulaer behouden. Bij Vitesse moet hij de naar Ajax terugkerende Tom de Mul vervangen, die dit seizoen op huurbasis in de Gelredome speelde.
Een beetje straf verdienen ze welquote:Op zondag 23 april 2006 14:49 schreef brighton het volgende:
Ik ben ook thuisgebleven. Werd om half2 wakker en had nog geen kaartje, tja.Noem me maar een nepsupporter
![]()
Het is niet het toetje van het seizoen waar ik op zit te wachten...hoewel een confrontatie met nec wel leuk zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |