abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2001 @ 00:29:42 #151
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2459694
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:15 schreef fokje het volgende:
Ik begrijp niet waarom dit topic zoveel afkeer bij jouw teweegbrengt. Het enige wat hier gedaan wordt is een beetje keuvelen over wat leuk of interessant is voor dit forum, geenszinds een aanval of commentaar naar moderaters toe, niet van mij iig. Zoiets is eerder gedaan bij het geschiedenis-forum, ook niks mis mee, daar werd ook geen lullig commentaar gegeven. En ik snap niet waarom jij nu zo de behoefte voelt om het niet 1 keer, maar keer op keer hier te gaan zitten sarren. Ontzettend kinderachtig en laag bij de grond vind ik dat.
Kinderachtig en laag bij de grond... Hm. Ik wist niet dat ik je ZO heb gekwetst, Fokje. Dat was dan OOK weer niet de bedoeling. Maar goed, het zij zo.

Ergens heb je gelijk: als ik netjes en beschaafd zou zijn, maakte ik pas op de plaats voor de groep thee-tantes en -ooms die au sérieux willen kwebbelen over wat wel en wat niet de taak is van een moderator op een Kunst- en Literatuurforum, wat nu de precieze doelstellingen zijn van dit artistieke dorpsplein, welke onderwerpen hier wel of niet thuishoren, of de moderator-in-functie deskundig is op het betreffende terrein of niet. Netjes en beschaafd ben ik echter niet; ik erger mij groen en geel aan de stoffige ambtenarensfeer die om dit achterkamertjestopic heenhangt. En dus speel ik met veel plezier de narrige klier. Beetje puberaal, maar dat is Ringo.

Overigens: ik heb (op bescheiden schaal) mijn Ferrari-forum geopend. Vergeef mij dus als ik af-en-toe eventjes afwezig ben om de broodnodige moderator uit te hangen.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:31:42 #152
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2459713
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:26 schreef slakkie het volgende:
Ga in onzin spelen, maar reageer hier op ze minst een beetje serieus!
DAT is dus mijn punt, als spreekwoordelijke luis in de pels: er VALT hier niets serieus-te-reageren. Voor de rest gaat u uw gang.

Lada.

pi_2459719
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:26 schreef slakkie het volgende:
Ga in onzin spelen, maar reageer hier op ze minst een beetje serieus!
Bij gebrek aan intelligente en constructieve reacties zie ik daar niet echt een noodzaak toe, maar goed. Ik stel voor dat de leesclub weer eens een begin maakt, maar dat er nu ook secundaire literatuur bij wordt betrokken. Kritieken, historische beschouwingen, exegeses en theoretische uiteenzettingen. Dit zal een forse bijdrage leveren aan het huidige gehalte van dit forum.
Wittgenstein
pi_2459732
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:29 schreef k_man het volgende:
En on-topic; dit topic heeft je wel opeens heel actief gemaakt!
Enjoy it... while it lasts...
Wittgenstein
pi_2459798
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:29 schreef k_man het volgende:

[..]

Het MoMA heeft wel tenminste één Ferrari in de collectie.

En on-topic; dit topic heeft je wel opeens heel actief gemaakt!

Nuttig topic dus (en ons eerste echte slowchat-onzin topic in K&L, heel bijzonder)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2459881
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:29 schreef Ringo het volgende:
Overigens: ik heb (op bescheiden schaal) mijn Ferrari-forum geopend. Vergeef mij dus als ik af-en-toe eventjes afwezig ben om de broodnodige moderator uit te hangen.
Goed zo!

Maar een stoffig ambtenarensfeertje? Ik wist niet dat je het forum zo serieus nam, for god sake, ik zit hier om de ambtenarij te ontvluchten. De intentie van mijn posts waren slechts bedoeld om wellicht een bijdrage te leveren aan het opleuken van het forum. Wat de intentie van anderen zijn interesseert me niet zoveel. De intentie van jouw posts waren om te sarren, niet om slechts een stelling in te nemen en daar erger ik me aan. Dat je het geneuzel vind vind ik best, dat je daarom meent de boel te moeten verzieken en anderen daarin weet mee te slepen vind ik een stuk minder. Maar das inmiddels wel duidelijk dacht ik zo.

woensdag 12 december 2001 @ 00:59:38 #157
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2460014
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:45 schreef fokje het volgende:
Maar een stoffig ambtenarensfeertje? Ik wist niet dat je het forum zo serieus nam, for god sake, ik zit hier om de ambtenarij te ontvluchten.
Mijn opwinding is nu ook weer niet zo serieus dat je het serieus dient te nemen. Ik krijg alleen ontzettende jeuk van topics vol wollige en wazige posts over de functie van en het beleid achter een forum als dit. Kunst en Literatuur, da's duidelijk genoeg. Zonder gebruikers geen forum; als je wilt posten over boeken, schilderijen, architectuur of ansichtkaarten, dan doe je dat. Zo niet, dan blijf je weg. Hiermee eindigt voor mij de discussie. Het interesseert mij werkelijk geen zier wat de precieze activiteiten van een moderator zijn; deze persoon veegt (in mijn optiek) keurig het plein schoon en houdt de boel netjes.
quote:
De intentie van mijn posts waren slechts bedoeld om wellicht een bijdrage te leveren aan het opleuken van het forum.
Ik had dan weer niet de intentie om jou persoonlijk onderuit te schoffelen. Sorry als ik die indruk heb gewekt.
quote:
Wat de intentie van anderen zijn interesseert me niet zoveel. De intentie van jouw posts waren om te sarren, niet om slechts een stelling in te nemen en daar erger ik me aan. Dat je het geneuzel vind vind ik best, dat je daarom meent de boel te moeten verzieken en anderen daarin weet mee te slepen vind ik een stuk minder. Maar das inmiddels wel duidelijk dacht ik zo.
Dat is wel duidelijk.
Ik ben graag zo af en toe een onruststoker. Ik loog als ik zou zeggen dat ik mij daar niet ontzettend mee vermaak.
pi_2460114
Nou voorruit dan maar.

Tis trouwens bedtijd, jongetjes als jij moeten allang in bed liggen.

woensdag 12 december 2001 @ 01:11:14 #159
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2460144
quote:
Op woensdag 12 december 2001 01:09 schreef fokje het volgende:
Tis trouwens bedtijd, jongetjes als jij moeten allang in bed liggen.
Da's waar maar mijn Ferrari-forum draait op volle toeren. Werk gaat vóór de teddybeer en zometeen moet ik een ban uitdelen, dusss...
pi_2460961
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:33 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Enjoy it... while it lasts...

Ik doe alles in m'n leven met passievolle vlagen. Zal wel snel weer voorbij zijn, wees niet bang

En Ringo, geen reclame hier maken voor je eigen Ferrari-forum

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2460966
Nog even een extra disclaimer: heb ook nooit gepretendeerd een erg serieus (en stoffig) meisje te zijn Verder vermaak ik me gewoonweg uitstekend met dit topic (vroeger haalden Yvonne en ik de borrelnootjes uit de kast en ontkurkten een goede fles wijn, maar ja...nostalgie).
  woensdag 12 december 2001 @ 06:59:14 #162
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2460979
quote:
Op woensdag 12 december 2001 06:49 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een extra disclaimer: heb ook nooit gepretendeerd een erg serieus (en stoffig) meisje te zijn Verder vermaak ik me gewoonweg uitstekend met dit topic (vroeger haalden Yvonne en ik de borrelnootjes uit de kast en ontkurkten een goede fles wijn, maar ja...nostalgie).
en?

dit is een vraag waar eigenlijk geeen antwoord op verwacht wordt

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 12-12-2001 07:13]

fake a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')