abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 december 2001 @ 18:41:46 #126
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2454583
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:36 schreef Kimmie het volgende:

[..]

ik ben dol op wijze spreuken

vooral in een vreemde taal

Waar ben jij nou mee bezig??

Jij uit kritiek op onzinreacties en dan maak je er zelf een slowchat van?

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  dinsdag 11 december 2001 @ 18:43:11 #127
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2454597
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:40 schreef aa het volgende:

[..]

Ik zie jouw punt niet zo. Als het ontbreekt aan steun voor jouw standpunt dan heb je er al minder zin in?

nee zei, bedoel ik niet
quote:
Ik denk dat het altijd goed is te discussiëren, zelfs als jij zegt dat bijna iedereen het wel goed vindt zoals het is, aan elke forum zijn dingen te verbeteren.

Ik vind het forum ook niet echt superlevendig op kunstgebied, maar dat ligt denk ik meer aan het gebrek aan kunstminded people dan aan de moderators.

Gaan we nu weer beginnen
fake a dream
  dinsdag 11 december 2001 @ 18:45:16 #128
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_2454620
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:41 schreef aa het volgende:

[..]

Waar ben jij nou mee bezig??

Jij uit kritiek op onzinreacties en dan maak je er zelf een slowchat van?

lieve schat iedereen maakt fouten...

aa d'r staat geen mail adres in je profiel, hoeven we dit topic niet zo te vervuilen

fake a dream
  dinsdag 11 december 2001 @ 18:47:36 #129
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2454640
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:43 schreef Kimmie het volgende:

[..]
Gaan we nu weer beginnen

Hoezo beginnen

Ik probeer gewoon ontopic te blijven en iets bij te dragen aan de discussie, is dat zo vreemd?

[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
  dinsdag 11 december 2001 @ 18:48:16 #130
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2454651
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:45 schreef Kimmie het volgende:

[..]

aa d'r staat geen mail adres in je profiel, hoeven we dit topic niet zo te vervuilen

Edit: You've got mail..

[Dit bericht is gewijzigd door aa op 11-12-2001 19:17]

pi_2455107
Slowchatten is hier soms best toegestaan, maar laten we het dan wel over kunst of literatuur doen. Alhoewel ik raceauto's (en wasknijpers) ook wel stukjes kunst vind, ging het topic daar niet over. Onderwerp van topic waren de moderators en dan geloof ik met name mijn overbodige aanwezigheid, dus als iemand daar nog iets over te zeggen heeft, graag. Ik heb de ideeën c.q suggesties ter harte genomen en zal er eens wat mee gaan doen, kan nooit kwaad.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_2455244
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:31 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

Als deze opmerking over mij gaat dan kan ik bij deze aangeven dat deze dame nog even rustig doorbroedt.
Als een kip zonder kop een onuitgebroed ei leggen, is niet mijn idee van kwaliteitsverhogend bezig zijn.

Een onderdeel van het creatieve proces is het zgn 'brainstormen'. Dus; knal de zin en onzin maar op het forum, je weet maar nooit wat voor ei een ander daarvan uitbroedt!
pi_2455265
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:31 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Dank je voor je persoonlijke antwoord.

Maar je ziet toch zelf dat mensen het leuk vinden om het in het ridicule te trekken...

Toch leuk dat jij ook die spiegel voor je houdt nu.....
pi_2456046
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 19:43 schreef slakkie het volgende:

[..]

Toch leuk dat jij ook die spiegel voor je houdt nu.....

Slakkie, doe dat soort reacties nou niet jôh. Dat is meer iets voor het relaties & psychologie forum.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:39:02 #135
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2459046
Nou ja, de onzinnigheid van dit topic spat van de pagina af. Alsjeblieft en sorry dat ik het zeg, maar wat een oninteressant heen-en-weer geneuzel. Als dit eieren uitbroeden is, ben ik godsblij dat ik als man ben geboren.

Gaan we het nou nog over Ferrari's hebben?

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:43:03 #136
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2459104
toch wel enigzins opvallend dat ik vandaag zowaar een paar kunsttopics aantrof in dit forum

(en nee veel wordt er nietmeer gezegd ondertussen, owja, ferrari's zijn lelijke wagens )

dinsdag 11 december 2001 @ 23:48:03 #137
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2459155
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:43 schreef Vork het volgende:
toch wel enigzins opvallend dat ik vandaag zowaar een paar kunsttopics aantrof in dit forum
Tja, en daar gaat het toch om, of niet? Wat hier gebeurt lijkt meer op een voortreutelende middagvergadering van de Commissie Kunstbeleid Gemeente Westemmerbroek. Tijd voor koffie, dames.
quote:
(en nee veel wordt er nietmeer gezegd ondertussen, owja, ferrari's izjn lelijke wagens )
Lamborghini's ook.
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:49:23 #138
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2459175
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:48 schreef Ringo het volgende:
Tja, en daar gaat het toch om, of niet? Wat hier gebeurt lijkt meer op een voortreutelende middagvergadering van de Commissie Kunstbeleid Gemeente Westemmerbroek. Tijd voor koffie, dames.
Thee gaarne!
quote:
Lamborghini's ook.
en die al helemaal!
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:49:28 #139
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_2459176
Joh die onzin heeft al lang genoeg geduurd, enkelen hebben aangegeven serieus verder te willen gaan over dit topic, respecteer dat dan ook.
pi_2459186
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:49 schreef aa het volgende:
Joh die onzin heeft al lang genoeg geduurd, enkelen hebben aangegeven serieus verder te willen gaan over dit topic, respecteer dat dan ook.
Ze openen hun eigen topic maar. .
Wittgenstein
  dinsdag 11 december 2001 @ 23:52:21 #141
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2459214
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:49 schreef aa het volgende:
Respect houdt een keer op. Soms moet je met de vuist op tafel.
pi_2459292
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:39 schreef Ringo het volgende:
Nou ja, de onzinnigheid van dit topic spat van de pagina af. Alsjeblieft en sorry dat ik het zeg, maar wat een oninteressant heen-en-weer geneuzel. Als dit eieren uitbroeden is, ben ik godsblij dat ik als man ben geboren.

Gaan we het nou nog over Ferrari's hebben?

Ja hoor, tis nu wel duidelijk dat jij graag een ferrari-forum wilt hebben. Gedraag je nu eens een keer als een groot kind en ga eens initiatief tonen, zet het ferrari-forum eens een keertje op. Bleren als een baby siert je niet echt.
  woensdag 12 december 2001 @ 00:04:38 #143
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2459373
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 23:58 schreef fokje het volgende:
Ja hoor, tis nu wel duidelijk dat jij graag een ferrari-forum wilt hebben. Gedraag je nu eens een keer als een groot kind en ga eens initiatief tonen, zet het ferrari-forum eens een keertje op. Bleren als een baby siert je niet echt.
Ik weet niet, Ferrari's hebben bij nader inzien toch niet zo mijn voorkeur. Misschien dat er mensen zijn die voor mij een Maserati-forum willen bouwen?
pi_2459526
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik weet niet, Ferrari's hebben bij nader inzien toch niet zo mijn voorkeur. Misschien dat er mensen zijn die voor mij een Maserati-forum willen bouwen?

Ik begrijp niet waarom dit topic zoveel afkeer bij jouw teweegbrengt. Het enige wat hier gedaan wordt is een beetje keuvelen over wat leuk of interessant is voor dit forum, geenszinds een aanval of commentaar naar moderaters toe, niet van mij iig. Zoiets is eerder gedaan bij het geschiedenis-forum, ook niks mis mee, daar werd ook geen lullig commentaar gegeven. En ik snap niet waarom jij nu zo de behoefte voelt om het niet 1 keer, maar keer op keer hier te gaan zitten sarren. Ontzettend kinderachtig en laag bij de grond vind ik dat.
pi_2459532
Nou nou, tut tut.
Wittgenstein
pi_2459569
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:04 schreef Ringo het volgende:

[..]

Open maar een topic: "De racewagen als kunstobject" of zoiets. Wil ik hier het woord Ferrari, Maserati of Lambourghini niet meer zien. (ook Porsche niet) (of Corvette) (en ook geen Renault Williams)
pi_2459581
Jaguar.
Wittgenstein
pi_2459642
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:19 schreef Koekepan het volgende:
Jaguar.
pi_2459652
Dames en heren: ONTOPIC! Er is al meerdere keren aangegeven om te nokken met het offtopic ge-onzin.

Ga in onzin spelen, maar reageer hier op ze minst een beetje serieus!

pi_2459690
quote:
Op woensdag 12 december 2001 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Open maar een topic: "De racewagen als kunstobject" of zoiets. Wil ik hier het woord Ferrari, Maserati of Lambourghini niet meer zien. (ook Porsche niet) (of Corvette) (en ook geen Renault Williams)
Het MoMA heeft wel tenminste één Ferrari in de collectie.

En on-topic; dit topic heeft je wel opeens heel actief gemaakt!

[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 12-12-2001 00:30]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')