quote:Als er maar wel een kundig moderator voor komt. IK heb er in elk geval geen tijd voor of zin in.
Op maandag 10 december 2001 23:53 schreef yvonne het volgende:
Vraag maar aan .
quote:Wat mij betreft zijn die er al.
Op maandag 10 december 2001 23:58 schreef Ringo het volgende:[..]
Als er maar wel een kundig moderator voor komt. IK heb er in elk geval geen tijd voor of zin in.
quote:Wie heeft er hier dan verstand van Auto's en Racewagens?
Op dinsdag 11 december 2001 00:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat mij betreft zijn die er al.
quote:Wie niet?? Kijk je ogen uit in de "*()&#*(&*#^ GEFLITST GODVERD*(#^&*#&*MME"-topics.
Op dinsdag 11 december 2001 00:21 schreef Ringo het volgende:[..]
Wie heeft er hier dan verstand van Auto's en Racewagens?
![]()
Allo! Is er nu echt niet ergens een mod die dit kan afsluiten?
edit: taalfoutjuh ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie op 11-12-2001 07:22]
quote:Sluiten doe ik niet, maar kunnen de heren en dames wel ontopic blijven? Alvast bedankt.
Op dinsdag 11 december 2001 07:14 schreef Kimmie het volgende:
Nah, nu wordt hier echt alleen nog maar onzin geluld, grappig Ringo en de rest...
Allo! Is er nu echt niet ergens een mod die dit kan afsluiten?
edit: taalfoutjuh
quote:Ontopic is zo saaaaaaaaai....
Op dinsdag 11 december 2001 09:57 schreef slakkie het volgende:
Sluiten doe ik niet, maar kunnen de heren en dames wel ontopic blijven? Alvast bedankt.
quote:Zou je mij kunnen uitleggen waarom je dit niet sluit?
Op dinsdag 11 december 2001 09:57 schreef slakkie het volgende:[..]
Sluiten doe ik niet, maar kunnen de heren en dames wel ontopic blijven? Alvast bedankt.
quote:Interessant, welk gesprek, achter de schermen?
Op dinsdag 11 december 2001 12:33 schreef yvonne het volgende:
Omdat we nog in gesprek zijn, de onzin daargelaten.
Ik geloof dat het punt duidelijk was er was niets meer over te zeggen de broedende dames hebben 1 ei uitgebroed een zeer leuk ei, echter het is mijns inziens wel een gevolg van het topic maar wel een nieuw onderwerp. Andere dame is opgehouden met broeden.
Ik krijg de indruk dat dit topic verder flauwe onzin uitlokt, zie hierboven.
Vandaar mijn verzoek.
Btw ik stelde de vraag aan slakkie.
quote:Waarom doe je zo ontzettend moeilijk?
Op dinsdag 11 december 2001 12:36 schreef Kimmie het volgende:[..]
Interessant, welk gesprek, achter de schermen?
Ik geloof dat het punt duidelijk was er was niets meer over te zeggen de broedende dames hebben 1 ei uitgebroed een zeer leuk ei, echter het is mijns inziens wel een gevolg van het topic maar wel een nieuw onderwerp. Andere dame is opgehouden met broeden.Ik krijg de indruk dat dit topic verder flauwe onzin uitlokt, zie hierboven.
Vandaar mijn verzoek.
Btw ik stelde de vraag aan slakkie.
Is iedereen volledig uitgepraat over dit onderwerp?
Jij opent een discussie, dat geeft je niet het recht een discussie te sluiten als je er genoeg van hebt.
quote:Aangezien het geheel een nieuwe wending kreeg, er onzin opvolgde er een dergelijk topic ondertussen in Feedback is leek mij zeker het einde in zicht.
Op dinsdag 11 december 2001 12:41 schreef aa het volgende:[..]
Waarom doe je zo ontzettend moeilijk?
Is iedereen volledig uitgepraat over dit onderwerp?
Jij opent een discussie, dat geeft je niet het recht een discussie te sluiten als je er genoeg van hebt.
Vertel eens, jij nog nieuwe inzichten dan?
quote:Jij werkte in het begin ook mee aan diezelfde onzin.
Op dinsdag 11 december 2001 12:43 schreef Kimmie het volgende:[..]
Aangezien het geheel een nieuwe wending kreeg, er onzin opvolgde er een dergelijk topic ondertussen in Feedback is leek mij zeker het einde in zicht.
Vertel eens, jij nog nieuwe inzichten dan?
Blijkbaar is er onvrede onder bepaalde users over het Kunst & Literatuur forum, ik vind dat je iedereen de kans moet geven daar hierover in discussie te treden. Zoals ik al gezegd heb, je begint een topic, laat dan ook iedereen er vrijuit over doorgaan.
quote:*Eens*
Op dinsdag 11 december 2001 12:47 schreef aa het volgende:
Blijkbaar is er onvrede onder bepaalde users over het Kunst & Literatuur forum, ik vind dat je iedereen de kans moet geven daar hierover in discussie te treden. Zoals ik al gezegd heb, je begint een topic, laat dan ook iedereen er vrijuit over doorgaan.
quote:Ik werkte in eerste instantie niet echt mee aan die onzin maar dit wordt onzin-discussie als ik hier op door ga.
Op dinsdag 11 december 2001 12:47 schreef aa het volgende:[..]
Jij werkte in het begin ook mee aan diezelfde onzin.
Als je alleen je ei kwijt wilde had je dat net zo goed door middel van een mailtje aan de betreffende moderators kunnen doen.
En aangezien jouw interesse puur in dit forum ligt en niet over de fora in het algemeen is het feedback-topic daarvoor irrelevant.Blijkbaar is er onvrede onder bepaalde users over het Kunst & Literatuur forum, ik vind dat je iedereen de kans moet geven daar hierover in discussie te treden. Zoals ik al gezegd heb, je begint een topic, laat dan ook iedereen er vrijuit over doorgaan.
Ik kreeg de indruk dat ik de enige was met onvrede, heb niet veel medestand gevonden vandaar dat ik dacht van nou ik heb mijn punt gemaakt een enkeling heeft wat gezegd en iedereen heeft het liever zoals het is.
Ik vind het natuurlijk prettiger als meer mensen mijn richting op denken en zou het dan ook fijn vinden als zij zich dan ook duidelijk in deze discussie zouden laten zien.
Voor hen dan: go your geng!
quote:http://forum.fok.nl/listtopics.php/13
Op dinsdag 11 december 2001 17:59 schreef Ringo het volgende:
Al met al is er nog steeds geen plek gecreëerd waar ik met mijn vrienden kan praten over mijn grootste hobby
quote:Omdat ik ook andere inzichten wil zien en niet alleen jou mening. Het is een leuk topic dus waarom sluiten?
Op dinsdag 11 december 2001 12:29 schreef Kimmie het volgende:[..]
Zou je mij kunnen uitleggen waarom je dit niet sluit?
En omdat je een vraag aan mij stelt mag een ander ook antwoorden...
quote:Dank je voor je persoonlijke antwoord.
Op dinsdag 11 december 2001 18:20 schreef slakkie het volgende:[..]
Omdat ik ook andere inzichten wil zien en niet alleen jou mening. Het is een leuk topic dus waarom sluiten?
En omdat je een vraag aan mij stelt mag een ander ook antwoorden...
Maar je ziet toch zelf dat mensen het leuk vinden om het in het ridicule te trekken...
quote:Als deze opmerking over mij gaat dan kan ik bij deze aangeven dat deze dame nog even rustig doorbroedt.
Op dinsdag 11 december 2001 12:36 schreef Kimmie het volgende:[..]
Andere dame is opgehouden met broeden.
quote:Tja, daar maken wij ons wellicht allemaal wel eens schuldig aan.
Op dinsdag 11 december 2001 18:31 schreef Kimmie het volgende:[..]
Maar je ziet toch zelf dat mensen het leuk vinden om het in het ridicule te trekken...
Waarmee ik maar willen zeggen:
'Look for the ridiculous in everything and you will find'(Jules Renard). Gelukkig maar.
quote:ik ben dol op wijze spreuken
Op dinsdag 11 december 2001 18:34 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Tja, daar maken wij ons wellicht allemaal wel eens schuldig aan.
Waarmee ik maar willen zeggen:
'Look for the ridiculous in everything and you will find'(Jules Renard). Gelukkig maar.
![]()
vooral in een vreemde taal
quote:Ik zie jouw punt niet zo. Als het ontbreekt aan steun voor jouw standpunt dan heb je er al minder zin in?
Op dinsdag 11 december 2001 15:49 schreef Kimmie het volgende:[..]
Ik werkte in eerste instantie niet echt mee aan die onzin maar dit wordt onzin-discussie als ik hier op door ga.
Ik kreeg de indruk dat ik de enige was met onvrede, heb niet veel medestand gevonden vandaar dat ik dacht van nou ik heb mijn punt gemaakt een enkeling heeft wat gezegd en iedereen heeft het liever zoals het is.
Ik vind het natuurlijk prettiger als meer mensen mijn richting op denken en zou het dan ook fijn vinden als zij zich dan ook duidelijk in deze discussie zouden laten zien.
Voor hen dan:
Ik vind het forum ook niet echt superlevendig op kunstgebied, maar dat ligt denk ik meer aan het gebrek aan kunstminded people dan aan de moderators.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |