abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2001 @ 19:59:50 #76
3767 Herald
Come get some
pi_2442186
quote:
Op maandag 10 december 2001 19:42 schreef slakkie het volgende:
Owja Kimmie, ik ben een nerd. Beantwoord dat je vraag?
ja hoor, voor mij wel
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_2442193
quote:
Op maandag 10 december 2001 19:30 schreef Beatrice het volgende:

[..]

Kijk daar moest IK nu om lachen ondanks mijn koppijn

blij dat je OOK lachen kan!
fake a dream
pi_2442207
quote:
Op maandag 10 december 2001 19:48 schreef Koekepan het volgende:

[..]

Nou ja zeg, om dit topic meteen aan te grijpen om je eigen ijdelheid op te botvieren vind ik een beetje schaamteloos...

Sorry zal het niet meer doen.
pi_2442216
quote:
Op maandag 10 december 2001 19:42 schreef slakkie het volgende:

[..]

Stiekem een dubbele persoonlijkheid dames?

Owja Kimmie, ik werk bij een ISP, loopt te kutten met verschillende OS'sen, was goed in de Beta vakken en ik heb fysiotherapie en Informatica/Communicatie gestudeerd. Beantwoord dat je vraag?

Slak, ik weet niet of je serieus bent maar in principe gaat dit topic niet over jou dus voel je ajb niet aangesproken Yvonnen kwam met de voorbeelden waar jij bij zat mijn intentie was om het gewoon hier te houden en het niet te veralgemeniseren.

trouwens die studie maakt je echt niet interessanter

fake a dream
pi_2442229
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:02 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Slak, ik weet niet of je serieus bent maar in principe gaat dit topic niet over jou dus voel je ajb niet aangesproken Yvonnen kwam met de voorbeelden waar jij bij zat mijn intentie was om het gewoon hier te houden en het niet te veralgemeniseren.

Dat weet ik, alleen ik wilde ff reageren.
pi_2442243
quote:
Op maandag 10 december 2001 19:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Moet ik hieruit opmaken dat jij denkt dat de modjes nodig zijn om jouw topics interessant te maken

neuh niet echt, maar ik was van plan om de discussie te beeindigen, laat alles lekker bij hetzelfde denk vooral niet verder na dan tot aan de dag voordat ik dit topic opende en we leven nog lang en gelukkig...
fake a dream
pi_2442246
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:02 schreef Kimmie het volgende:
Trouwens die studie maakt je echt niet interessanter
Nee, maar ik weet wel waar ik het over heb, en uit jou woorden opmakend wil je dat graag horen. Ergo, het maakt mijn mod zijn dan wel boeiender.

Anywayz, ik snap de commotie niet (ook omdat ik hier normaliter niet kom).

pi_2442261
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:04 schreef slakkie het volgende:

[..]

Nee, maar ik weet wel waar ik het over heb, en uit jou woorden opmakend wil je dat graag horen. Ergo, het maakt mijn mod zijn dan wel boeiender.

Anywayz, ik snap de commotie niet (ook omdat ik hier normaliter niet kom).

ga dan nu weg

of ben je zoiemand die altijd gaat kijken bij een ongeluk?

fake a dream
pi_2442323
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:05 schreef Kimmie het volgende:

[..]

ga dan nu weg

of ben je zoiemand die altijd gaat kijken bij een ongeluk?

Nee, ik zie een discussie in FB en zie daarin in link naar dit topic. Ik reageer in FB en ik reageer hier.
pi_2442340
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:10 schreef slakkie het volgende:

[..]

Nee, ik zie een discussie in FB en zie daarin in link naar dit topic. Ik reageer in FB en ik reageer hier.

Je voegt niets toe inhoudelijk gezien dan wil een lolletje ok heb je krijg je en mag je houden.
fake a dream
pi_2442443
Eigenlijk is het toch al mooi genoeg dat er mensen zijn die zich vrijwillig opwerpen om de boel hier te 'moderaten'. Naar mijn mening gebeurt dat op een goede manier en alles wat daarbij komt, namelijk leuke posts en het openen van interessante topics is toegevoegde waarde dwz mooi meegenomen maar niet noodzakelijk of vereist.
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2442489
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:20 schreef RaisinGirl het volgende:
Eigenlijk is het toch al mooi genoeg dat er mensen zijn die zich vrijwillig opwerpen om de boel hier te 'moderaten'. Naar mijn mening gebeurt dat op een goede manier en alles wat daarbij komt, namelijk leuke posts en het openen van interessante topics is toegevoegde waarde dwz mooi meegenomen maar niet noodzakelijk of vereist.
Hey jou had ik hier nog niet gezien.

Ik weet niet of je de moeite hebt genomen om het geheel door te lezen maar dat punt van vrijwilligheid heb ik ook al eens genoemd, dat snap ik wel maar betekent dat dat direct dat geen kwaliteit moet leveren.

Ik zie de functie van een mod. denk ik anders en ben iets meer begaan met de ondergesneeuwde kunsten.

fake a dream
pi_2442511
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:12 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Je voegt niets toe inhoudelijk gezien dan wil een lolletje ok heb je krijg je en mag je houden.

Sorry, jij vraagt of een mod wat moet weten van zijn forum en ik geef daar antwoord op, kijkend naar mijn eigen situatie. Maar ok, nu heb ik mijn lol wel.
pi_2442596
Als ik jouw goed begrijp Kimmie, wil jij graag dat de kwaliteit beter wordt met name mbt het kunst-gedeelte in dit forum. Dat snap ik wel, maar ik begrijp niet hoe jij denkt dat de modereter kwaliteitverhogend zou kunnen werken. Dat wordt mijns inziens altijd nog bepaald door de users. Wat ik dan voorspel is dat de kwantiteit eventueel omhoog gaat, is dat iets waar je op zit te wachten? Het kan interessant zijn, maar ik verwacht dat je dan meerdere slecht lopende topics krijgt die kwalitatief nou eenmaal niet zo hoogstaand is. Ik kan ook een willekeurig plaatje neerpleuren en er iets over vertellen, maar ik verwacht niet echt veel of interessante reacties. Kunst leent zich er over het algemeen minder voor om erover te praten, omdat het zoveel directer is dan bijv. literatuur. Zo ook hier. Het zei zo; ik denk niet dat een moderater daar echt wat aan kan doen.
pi_2442721
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:33 schreef fokje het volgende:
Als ik jouw goed begrijp Kimmie, wil jij graag dat de kwaliteit beter wordt met name mbt het kunst-gedeelte in dit forum. Dat snap ik wel, maar ik begrijp niet hoe jij denkt dat de modereter kwaliteitverhogend zou kunnen werken. Dat wordt mijns inziens altijd nog bepaald door de users. Wat ik dan voorspel is dat de kwantiteit eventueel omhoog gaat, is dat iets waar je op zit te wachten? Het kan interessant zijn, maar ik verwacht dat je dan meerdere slecht lopende topics krijgt die kwalitatief nou eenmaal niet zo hoogstaand is. Ik kan ook een willekeurig plaatje neerpleuren en er iets over vertellen, maar ik verwacht niet echt veel of interessante reacties. Kunst leent zich er over het algemeen minder voor om erover te praten, omdat het zoveel directer is dan bijv. literatuur. Zo ook hier. Het zei zo; ik denk niet dat een moderater daar echt wat aan kan doen.
Ik snap het wel Fokje, dankje voor de tenminste inhoudelijke en niet direct ik ben op mijn lange tenen getrapt reactie.

Ik weet ook niet precies wat ik er mee wilde misschien is het kwaliteit misschien een gil naar de mods om te vragen of ze nog leven misschien om aan te geven dat ik die eerste kwoot uit post 1 echt te lomp voor woorden vond.

Ach zo heel belangrijk is dit niet maar ik vind de vluchtige commotie wel grappig, mensen voelen zich aangevalen, oe mijn positie wordt ter discussie gesteld mensen lezen half (comme moi parfois) uhm mensen gaan zinvol meedenken en mensen laten alles lekker zoals het is.

C'est la vie ik weet het maar mijn idee nu is als het maar gehoord is, en dat is het.

moderator SLOTJE!

fake a dream
pi_2442760
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:41 schreef Kimmie het volgende:
moderator SLOTJE!
nee wacht ff... ik denk nog na over kwaliteitsverhogende impulsen.... vind het wel interessant namelijk.
pi_2442795
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:45 schreef fokje het volgende:

[..]

nee wacht ff... ik denk nog na over kwaliteitsverhogende impulsen.... vind het wel interessant namelijk.

Hmmm, ik ook. Want wat maakt nu een interessant 'kunsttopic'?
god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
pi_2442936
aaaah, Lekker veel vrouwen in dit topic
pi_2442971
quote:
Op maandag 10 december 2001 20:57 schreef zodiakk het volgende:
aaaah, Lekker veel vrouwen in dit topic
sterker nog het zijn broedende vrouwen
fake a dream
pi_2443069
Ik denk dat als je een redelijk (en vooral leuke en interessant) lopende topics wil hebben, dat een moderater wellicht iets zou kunnen bijdragen door de beeldtaal die actueel is en wat je zoal in kranten en tijdschriften ziet (foto's e.d) hier zou kunnen neerpleuren en er iets over zou kunnen zeggen. Misschien dat niet alles altijd direct met kunst te maken heeft (wat je dan ook onder kunst mag/wil verstaan), maar ik denk dat het best hier past (??? meningen verschillen natuurlijk).

Ik dacht nl aan een topic die ik een tijdje terug zag waarin gerept werd over foto's die in de rails stonden. Was niet in dit topic, ik meen in GC. Volgens mij zijn -jammer genoeg- die foto's niet geplaatst in het betreffende topic. Toch valt er denk ik best veel te zeggen (door praktisch iedereen) over de beeldtaal die tegenwoordig wordt gebruikt. Misschien dat er niet veel over wordt nagedacht ofzo, maar het één en ander is het denk ik best waard om hier aan te zwengelen, zonder hoogdravende taal die nogal eens wordt geassocieerd met kunst.

Is zomaar een gedachte..... misschien valt het ook wel tegen. Verder kan ik zo ook niets bedenken.

Of iets over de -hoe heet het nou- beste persfoto??? (was in het nieuws, die kids die bepaalde foto's hebben uitgekozen. Volwassenen moeten nog geloof ik?) Kweenie of dat hier kan??? -Ik vind van wel eigenlijk.-

pi_2443163
quote:
Op maandag 10 december 2001 21:06 schreef fokje het volgende:
Ik denk dat als je een redelijk (en vooral leuke en interessant) lopende topics wil hebben, dat een moderater wellicht iets zou kunnen bijdragen door de beeldtaal die actueel is en wat je zoal in kranten en tijdschriften ziet (foto's e.d) hier zou kunnen neerpleuren en er iets over zou kunnen zeggen. Misschien dat niet alles altijd direct met kunst te maken heeft (wat je dan ook onder kunst mag/wil verstaan), maar ik denk dat het best hier past (??? meningen verschillen natuurlijk).

Ik dacht nl aan een topic die ik een tijdje terug zag waarin gerept werd over foto's die in de rails stonden. Was niet in dit topic, ik meen in GC. Volgens mij zijn -jammer genoeg- die foto's niet geplaatst in het betreffende topic. Toch valt er denk ik best veel te zeggen (door praktisch iedereen) over de beeldtaal die tegenwoordig wordt gebruikt. Misschien dat er niet veel over wordt nagedacht ofzo, maar het één en ander is het denk ik best waard om hier aan te zwengelen, zonder hoogdravende taal die nogal eens wordt geassocieerd met kunst.

Is zomaar een gedachte..... misschien valt het ook wel tegen. Verder kan ik zo ook niets bedenken.

Of iets over de -hoe heet het nou- beste persfoto??? (was in het nieuws, die kids die bepaalde foto's hebben uitgekozen. Volwassenen moeten nog geloof ik?) Kweenie of dat hier kan??? -Ik vind van wel eigenlijk.-

Klinkt leuk hoor fokje, ook geinige link -dat eerste idee-naar vormgeving, d'r zitten hier toch ook echt vormgevers maar d'r wordt gewoon niet over gepraat. Het is meestal vrij laag drempelig denk ook maar aan boomerang kaarten ik had er gister 1 van de film Amelie meegenomen, ook heel typische beeldtaal die nu helemaal in is. Of flyers van hippe tenten in de grote stad echt een stijl die heerst op dit moment.
fake a dream
pi_2443529
quote:
Op maandag 10 december 2001 21:13 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Klinkt leuk hoor fokje, ook geinige link -dat eerste idee-naar vormgeving, d'r zitten hier toch ook echt vormgevers maar d'r wordt gewoon niet over gepraat. Het is meestal vrij laag drempelig denk ook maar aan boomerang kaarten ik had er gister 1 van de film Amelie meegenomen, ook heel typische beeldtaal die nu helemaal in is. Of flyers van hippe tenten in de grote stad echt een stijl die heerst op dit moment.

idd, en laagdrempelig hoeft geeneens te betekenen dat het niveau laag is. Mgoed, ben zelf ook niet zo'n initiatiefnemer, enige luiigheid is mij ook niet vreemd.

* broedt ondanks dat nog even door....

maandag 10 december 2001 @ 22:31:00 #98
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_2444443
Waarom bestaat er eigenlijk nog geen Auto's & Racewagens Forum? Da's ook leuk.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_2444457
quote:
Op maandag 10 december 2001 22:31 schreef Ringo het volgende:
Wasknijpers & Pedaalemmers, lijkt mij ook een mooie.
Wittgenstein
  Admin maandag 10 december 2001 @ 23:53:35 #100
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_2445386
quote:
Op maandag 10 december 2001 22:31 schreef Ringo het volgende:
Vraag maar aan .
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')