quote:Op zondag 9 april 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens Boonen was Flecha waarschijnlijk onder die trein gedoken als hij hem niet had tegengehouden.
Alledrie.quote:Op zondag 9 april 2006 17:25 schreef Bartoli het volgende:
iedereen gedeklasseerd of alleen Hoste?
Door gesloten slagboom gereden, is tegen reglement.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef maril het volgende:
waarom?
Hoezo 5? Lijkt me niet. Ballan 5.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef Bartoli het volgende:
fuck dat meen je niet gek wordt die lul van een Boonen nog 2e ondanks slechte benen. Flecha zowel nog 4e, Hoste dan 5e en de rest weet je wel
Zie m'n vorige post....quote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef Jump het volgende:
Was het een Fransman geweest hadden ze er niks van gezegd
1. Cancellaraquote:
Kan ik me niet echt voorstellen, zoveel beter staat Guesdon er nu ook weer niet voor (10e in plaats van 7e). Het werd overigens al direct opgemerkt door Wuyts dat het tegen het reglement was toen het gebeurde, dus ergens zat het er al aan te komen. Het is niet een groot geheim dat het reglement bestaat, in ieder geval.quote:Op zondag 9 april 2006 17:26 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een onzin, ze waren toch voor gebleven. Maar nu wordt een Fransman........zal toch niet![]()
Precies noemen we het volgend jaar Den Helder - Roermond.quote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een amateuristische zooi is het weer, maar ja moet je het maar niet door de fransen laten organiseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |