Voor een kwartiertje moet dat toch kunnen op dat ene spoor zou ik zeggen.quote:Op zondag 9 april 2006 17:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar de organisatie kan toch moeilijk eisen dat het hele treinverkeer wordt platgelegd?
Spoorverkeer gaan ze niet rap stilleggen voor een wielerwedstrijd hoor. Denk ik tochquote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor een kwartiertje moet dat toch kunnen op dat ene spoor zou ik zeggen.
dat denk ik ook jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat moet dat een kippenvel gevoel geven, om alleen die piste op te rijden.
Hij verdient het.quote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Leatherface het volgende:
Wat moet dat een kippenvel gevoel geven, om alleen die piste op te rijden.
Inderdaad... het is zo wel een beetje kut...quote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kwartier? Als het nu wat langzamer was gegaan? Of sneller?quote:Op zondag 9 april 2006 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zijn een paar treinen.... en in dit geval een goederentrein...quote:Op zondag 9 april 2006 17:05 schreef Jump het volgende:
[..]
Spoorverkeer gaan ze niet rap stilleggen voor een wielerwedstrijd hoor. Denk ik toch
Dat kun je toch inschatten? desnoods zet je die trein ergens stil. En dat het peloton moet wachten is veel minder belangrijk.quote:Op zondag 9 april 2006 17:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kwartier? Als het nu wat langzamer was gegaan? Of sneller?
Zitj e al snel op uur of 2. Plus de achtervolgers.
quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Wuyts: Tis toch een halve Belg he.
En dan maar zeggen dat je waarschijnlijk niet genoeg weet om mee te doen aan de prono.quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 17:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Wuyts: Tis toch een halve Belg he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |