Ik zou graag een advies van jullie willen hebben.
De situatie is als volgt, mijn ouders zijn al een hele lange tijd gescheiden, en mijn vader weigert allimentatie voor mij te betalen, al zo'n 6 jaar..
De zaak loopt ook al 6 jaar bij het LBIO, maar we hebben maar eenmalig 50 euro kunnen innen, in pricipe dus helemaal niks.
Gezien de huidige fanancieële situatie van mijn moeder, en die van mij vind ik dat het tijd word om met beter geschut in de aanval te gaan.
Het LBIO heeft zijn kansen wel gehad, ik heb ze in de 6 jaar dat ik met ze bezig ben verschillende malen geďnformeerd over informatie die ik over mijn vader heb ingewonnen via andere famlieleden, maar zelf zijn ze zo passief als het maar kan.
Inmiddels heb ik de hand weten te leggen op een vertrouwelijke begroting voor een bedrijf dat hij wil opzetten, er is een lening toegewezen van 90.000 euro plus een eigen vermogen van 11.000 euro..
Jullie zullen begrijpen dat het mijn heel erg boos heeft gemaakt toen ik daar achter kwam...
Aangezien ik door omstandigheden mijn eigen schoolgeld en zorgpremie op moet hoesten heb ik het zelf ook alles behalve breed, zeker omdat mijn moeder full time werkt en ik daardoor alleen maar een basisbeurs krijg.
Door omstnadigheden zijn zij alleen niet meebetalen aan mijn studie en zorgpremie.
Nu zit ik er dus aan te denken ome en gerechtsdeurwaarder in te schakelen...
Maar ja, hoeveel gaat mij dat kosten?
Ik heb zelf het geld niet zo iemand in te schakelen, en zolang ik niet zeker weet wat er van dat geld over is of als er geen beslag te leggen valt op zijn inboedel ben ik nergens...
Want volgens mij moet je in zo'n geval zelf opdraaienvoor de kosten van de deurwaarder, en dat geld heb ik niet...
Wat zijn eigenlijk de reegls om een pro deo advocaat toegewezen te krijgen?
Misschien dat ik het maar weer voor moet laten komen