Geweldig, toch?quote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef -skippybal- het volgende:
Een Slowaak en een Zwitser voorop in de finale van P-R![]()

quote:

hij is vast wat koortsigquote:Op zondag 9 april 2006 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
Wat krijgen we nou, v Petegem op kop

Achtervolgende groep geleid door Ballan.quote:Op zondag 9 april 2006 16:44 schreef Zwansen het volgende:
War is Boonen?

Nee...quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Heeft iemand er al eens rekening mee gehouden dat het zou kunnen dat Boonen niet goed genoeg is?

Nee gezien zijn vorm de laatste weken is dat ook bijna uitgeslotenquote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Heeft iemand er al eens rekening mee gehouden dat het zou kunnen dat Boonen niet goed genoeg is vandaag?

Zoiets durf je niet te denken vantevoren.quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Heeft iemand er al eens rekening mee gehouden dat het zou kunnen dat Boonen niet goed genoeg is vandaag?

Meteen met een volledige analyse, ook.quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef The_S het volgende:
lol net op de belg: "er is wat mis met boonen"

ik denk dat ik de enige ben die hem niet in top5 heeftquote:

De psychologen staan al klaar bij de finishquote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Meteen met een volledige analyse, ook.
"Misschien iets met z'n lies?"

quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk dat ik de enige ben die hem niet in top5 heeft...

excuses....quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Meteen met een volledige analyse, ook.
"Misschien iets met z'n lies?"

het ligt zeker aan het materiaal.quote:Op zondag 9 april 2006 16:48 schreef The_S het volgende:
lol net op de belg: "er is wat mis met boonen"

Als hij bij de eerste 10 rijd krijg je nog een punt.quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik denk dat ik de enige ben die hem niet in top5 heeft...

Halve minuut.quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef Intxaurraga het volgende:
Hoe ver loopt die Zwitser nou voor?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |