Nee, was op Unibet. Die halen regelmatig de odds weer weg. Was iig net tot 15.55 geldig, misschien zo weer nieuwe odds. Boonen stond als laatste op 1.80.quote:Op zondag 9 april 2006 16:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bedoelde je btw niet net Betfair i.p.v. Unibet, want ik zie niks op Unibet staat qua Boonen.
Niet jammer, gewoon dom. Boogerd doet dat ook altijd. Op de momenten dat het niet moet op kop beuken en passen als het er echt even om gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 16:03 schreef The_S het volgende:
damn, flecha teveel gegeven denk ik, wel jammer
quote:Op zondag 9 april 2006 16:02 schreef Nuongirl het volgende:
Dat is wel heel erg vaag...
of erg slecht materiaal..
en de pedalen dan?quote:Op zondag 9 april 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of het een carbonstuur was. Echt enige onderdeel dat ik zeker niet van carbon wil hebben.
Ze rijden nu op kop samen met de uitgebluste Flecha.quote:
Lijkt me niet dat ze dat er hier op hebben gezetquote:Op zondag 9 april 2006 16:04 schreef Ericr het volgende:
Vraag me af of het een carbonstuur was. Echt enige onderdeel dat ik zeker niet van carbon wil hebben.
Niks dom. Hij probeert gewoon weg te komen. Dat lukte niet. Gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 9 april 2006 16:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet jammer, gewoon dom. Boogerd doet dat ook altijd. Op de momenten dat het niet moet op kop beuken en passen als het er echt even om gaat.
Rayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |