had je kunnen verwachten natuurlijk,quote:Op zondag 9 april 2006 23:10 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Count me in !
De organisatie wellicht beter.
Ik had het wel handig gevonden als er een fok logo aanwezig was.
Nu moest ik op een groep pubers toestappen om het te vraggen of ze wel eens fokten.
Nee geenstijl.nl was de reactiekleuters.
voor de volgende keerquote:Op zondag 9 april 2006 23:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
had je kunnen verwachten natuurlijk,
ach k weet nu van elkelen hoe ze dr uit zien..god thank dat ik wist hoe moemoe en dingie dr uit zagen anders had ik t nooit gevonden opt station
Of in Twente.quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef renz0r het volgende:
Meets zijn veelal in het noorden van het land, limburg, utrecht en soms eindhoven ofzo...Doe eens een keer Rotterdam, wonen ook veel fokkers in die buurt
Zo houd je dit soort meets lekker gespreid over het land en kunnen velen fokkers komen
antwerpen, brussel en niet tevergeten parijsquote:
voel jij je wel veilig zo dicht bij mij?quote:Op maandag 10 april 2006 00:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Heel goed idee.![]()
Daar woon ik vlakbij namelijk.
Ik ben jouw favo Fokker nog steeds!quote:Op maandag 10 april 2006 00:25 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
voel jij je wel veilig zo dicht bij mij?
Ziet er gezellig uit Sickertquote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
voor de volgende keer
ik ben dit
http://www.dr-clan.nl/Sickert/video-0071.3gp
nodig me dan ook vooral niet bij je thuis uit
De uitzending van vanavond is niet geschikt voor mensen met een teer zieletjequote:Op maandag 10 april 2006 08:49 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Als het nog doorgaat na de ontboezemingen op de radio vanavond.
Dat zou dan ECHT voor het eerst zijnquote:Op maandag 10 april 2006 08:53 schreef Nolius het volgende:
[..]
De uitzending van vanavond is niet geschikt voor mensen met een teer zieletje
Ik heb de uitzending met IR en sebbo nog vers in het geheugen liggen. Met daarna de befaamde zin van Knut:quote:Op maandag 10 april 2006 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan ECHT voor het eerst zijn.
quote:Hier is een lijn:
Kan ik wel mee leven denk ikquote:Op maandag 10 april 2006 10:25 schreef Gizmore het volgende:
Iedereen die in dit topic post is derhalve verplicht te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |