quote:Op maandag 10 april 2006 13:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar wel een aangeschoten paultjuh
quote:Op maandag 10 april 2006 12:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik durf niet te luisteren
Onder anderequote:Op maandag 10 april 2006 13:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Opnames van de bagger meet! Krijgen we nu een aangeschoten moemoe te horen?!![]()
Vond je het niet irritant dat je toeschouwers had?quote:Op maandag 10 april 2006 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het over de kipsate die ik gegeten heb bij Stairway
Al die mensen die ook honger hadden enzo... kwijlend op je bordquote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vond je het niet irritant dat je toeschouwers had?![]()
Ook echt die stoeltjes zo neer gezet dat ze op de eerste rij zaten..quote:Op maandag 10 april 2006 13:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Vond je het niet irritant dat je toeschouwers had?![]()
Ja nou... [lees beneden]quote:Op maandag 10 april 2006 13:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Al die mensen die ook honger hadden enzo... kwijlend op je bord![]()
Ik was met Ania 40 cm van haar tafel gaan zitten, voorover hangend en kijkend naar haar bord en elke minuut vragen of het smaakt.quote:Op maandag 10 april 2006 13:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook echt die stoeltjes zo neer gezet dat ze op de eerste rij zaten..
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers hadquote:Op maandag 10 april 2006 11:59 schreef Tally het volgende:
Met wie had ik het trouwens over registratienummers..
Volgens mij Remlof..
De mijne is inderdaad 4 cijfers lang..
1861 om precies te zijn!
Ik stikte bijna in mijn beenham van de droogheid.quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn honger was als over toen dat eten eindelijk kwam!![]()
Dat had ik ook..quote:Op maandag 10 april 2006 13:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn honger was als over toen dat eten eindelijk kwam!![]()
Een oldbie met een goed geheugenquote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers had
1861 is wel heel erg laag zelfs!
Jammer dat ik er niet bij was..quote:Op maandag 10 april 2006 13:30 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn beenham van de droogheid.
kut, ik heb 5 cijfersquote:Op maandag 10 april 2006 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
jah dat was ik. je zei dat je een oldbie was en toen vroeg ik of je een userid van 4 cijfers had
1861 is wel heel erg laag zelfs!
ik was het niet toch?quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ondanks dat het een lieve meet was, heb ik toch iemand kunnen betrappen op achterbaks
en zinloos geroddel. Dat is dan wel weer jammer.
Volgende meet ben ik zeker van de partij. Hopelijk blijft de persoon in kwestie lekker thuis.
Ja, wie?quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ondanks dat het een lieve meet was, heb ik toch iemand kunnen betrappen op achterbaks
Volgende meet ben ik zeker van de partij. Hopelijk blijft de persoon in kwestie lekker thuis.
Er is nog genoeg niet bekend hoorquote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat hij zegtquote:Op maandag 10 april 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is nog genoeg niet bekend hoor.
Maar ik heb zo mijn fatsoensgrenzen op fokquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ook al is het wel zo dan kan ik je garanderen dat je overdrijftquote:Op maandag 10 april 2006 13:56 schreef pussydeluxe het volgende:
ik ben thuis gebleven hoor!quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef Tally het volgende:
Zulke mensen heb je er jammer genoeg altijd bij..
Wat hij zegt.quote:Op maandag 10 april 2006 14:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij bedoelt, maar ook al is het wel zo dan kan ik je garanderen dat je overdrijft
Ik denk trouwens dat er ná de meet veeel meer geroddeld en gezegd is dan tijdens de meet en ik kan je ook garanderen dat ik daar geen deel aan heb genomen.
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk ook.
Men roddelt al jaren over me, ik verlies er geen seconde slaap van hoor.
Ik verlies alleen slaap MET foksters, niet door wat fokkers onderling over me lullenquote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.
Bikkel.quote:Op maandag 10 april 2006 14:26 schreef HeatWave het volgende:
Men roddelt al jaren over me, ik verlies er geen seconde slaap van hoor.
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes.quote:Op maandag 10 april 2006 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik verlies alleen slaap MET foksters, niet door wat fokkers onderling over me lullen.
Doet elke vent..quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
ywquote:Op maandag 10 april 2006 14:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Thnx flow om namens mij auch zu sprechen !!
Bert vertel! vertellll!!!!quote:Op maandag 10 april 2006 14:28 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Wel als ik een sappige roddel vertel die mij onlangs ten gehore is gekomen.
Dat hadden jullie toch samen afgesproken ?quote:Op maandag 10 april 2006 14:30 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Verkapte patser dat je bent. Waarom schrijf je altijd alleen over je neukertjes, en niet over je blauwtjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |