![]()
Hé!!
![]()
Weet je wat er laatst gebeurde?
![]()
Dat is gewoon écht niet normaal meer, joh!!! Nou, ik was daar dus zo, hè...
![]()
Met een paar vrienden... Enfin, je weet hoe dat gaat. Dus op een gegeven moment zegt eentje zo van euh... "Ja, hoe doe je dat nou?" Dus ik er meteen bovenop en uitleggen hoe en wat. En vooral wáárom, hè. Want daar draait het toch om.
![]()
Begint die kerel opeens te flippen, joh!
![]()
Niet normaal meer.
![]()
En we stonden er echt zo bij van euh...ja, oké.
![]()
Wat nu?
Dus toen gingen we maar naar de andere kant. Misschien dat daar wel wat te doen was. Komt opeens die ene gast, die daarvoor dus dat ene had gedaan, tevoorschijn, zegt ie: "Whehehe, dat van net was écht kicken!
![]()
" Wij zo van: "Ja, hè?!
![]()
" En hij zo van: "Ja, zeker!!"
Nou, om een kort verhaal lang te maken:
Ik liep dus een beetje rond met mijn vrienden, zien we hem daar opeens staan. En wat hebben we gelachen, man!
![]()
Want tsja,... hij stond daar toch maar een beetje te staan, hè. Dan vraag je er wat mij betreft ook om.
![]()
Ik wilde hem nog vragen hoe hij er toch in godsnaam bij kwam, nou...hij werd pislink!
![]()
Hij werd ook helemaal rood en begon te stotteren!
![]()
En ik had net dat blikje weggeschopt. Waarom? Tsja, waarom niet! Ik bedoel, ik was er gewoon... dus tsja, dan kan zoiets gewoon gebeuren, hè... Maar ja, uiteindelijk bleek hij het toch niet gedaan te hebben, werd zijn moeder ook nog eens boos. Op óns! Terwijl we hem die hele week niet hadden gezien. Nou ja, woensdags wel, maar toen was het maar voor even. Dus dat telt niet.
De politie kwam er ook nog bij. Zegt die gast dat we moesten uitkijken! Maar er was geen hond te bekennen.