Ik ken het niet. Dan kan het dus twee dingen betekenen:quote:
quote:vlei·en2 (ov.ww., ook abs.)
1 dingen zeggen die aangenaam zijn of tot lof strekken, maar die overdreven of onwaar zijn => een fluwelen tong hebben, iem. naar de mond praten, pluimstrijken, stroopsmeren, zoete broodjes bakken
Ik ken het ook niet. Dus dat betekent één ding:quote:Op zondag 9 april 2006 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Dan kan het dus twee dingen betekenen:
1) Het bestaat, maar ik ken het niet.
2) Het bestaat niet.
Vleien ken ik natuurlijk wel, ik ben wel dom, maar niet zó dom.quote:Op zondag 9 april 2006 14:56 schreef Svensational het volgende:
Vleiten bestaat niet, vleien wel.
[..]
Of hij is zich aan het voorbereiden op die tennismatch van julliequote:Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef rena het volgende:
Volgens mij durft Dizer nu niet meer te posten![]()
Hij is vernederd![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 15:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of hij is zich aan het voorbereiden op die tennismatch van jullie.
Ja, maar dat is niet de bedoeling bij tennis, daar gaat het er juist om dat je de bal slaat, niet de tegenstander.quote:Op zondag 9 april 2006 15:01 schreef rena het volgende:
[..]
Whehehe, ik ram hem zo van die tennisbaan af![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de bedoeling bij tennis, daar gaat het er juist om dat je de bal slaat, niet de tegenstander.
ik zei het ook tegen Dizer, greppelsletquote:Op zondag 9 april 2006 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vleien ken ik natuurlijk wel, ik ben wel dom, maar niet zó dom.
Denk jij óóít aan iets andersquote:
quote:
Zeg dat er dan bij,quote:Op zondag 9 april 2006 15:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
ik zei het ook tegen Dizer, greppelslet.
Ik was aan het douchenquote:Op zondag 9 april 2006 15:18 schreef PeRi het volgende:
Diiiiiiiiiiiiiiiiizer geef nou antwoord op Aarti.
Zoveel heb ik niet geslapen hoorquote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |