Top, even kijkenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:01 schreef JeRa het volgende:
@Swetsenegger
Je kunt alles eerst omzetten naar afzonderlijke objecten, maar ik zou het gewoon zo doen:
[ code verwijderd ]
Komt rechtstreeks uit het ING documentatie verhaalquote:Vergeet vooral de htmlentities() niet als je iets in een HTML-tag zet
Op de manier zoals ik beschreef krijg je voor elke eigenschap per item een array terug (het is dan gewoon een array die je uit $_POST kunt halen), je zou het eventueel ook nog in één grote array kunnen proppen door de namen te veranderen naar "item[$i][0]", "item[$i][1]" etcquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Komt rechtstreeks uit het ING documentatie verhaal.
Staan wel meer vage constructies is in trouwens.
Ah bedankt, gewoon T en .SSSZ toevoegen gaf inderdaad ongeveer wat jij hier vertelt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:30 schreef DaFan het volgende:
T is de Timesetting van de machine (bv MDT). Niet zeker wat het betekent maar zo staat het in een boek wat ik hier heb
S = 'English ordinal suffix, textual, two characters, e.g. th, nd.
Z = Time-zone offset in seconds. (-43000 to 43000)
Hoop dat je er wat aan hebt.
In het voor beeld in de pdf zie ik dit staanquote:Op vrijdag 14 april 2006 16:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, mijn hashcode mislukt terwijl ik zeker weet dat alles erin staat.
Ik twijfel alleen bij de tijd aan de manier waarop de parameter in de string staat welke gehasht wordt:
yyyy-MM-ddTHH:mm:ss.SSSZ
2006-04-14 Wat is die T? 16:30:00 wat is .SSSZ?
Iemand een idee?
1 |
Je kunt alleen rechten instellen voor gebruikers met betrekking tot databases, tables en kolommen. Dit kan alleen als je al rechten hebt op die databases én de GRANT-privilege hebt.quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:01 schreef timbastiaansen het volgende:
Ik zit hier met phpMyAdmin 2.6.4-pl2 en kan nergens iets vinden waar ik de rechten voor een database in kan stellen? Weet iemand waar dat kan?
Op welke pagina zie je dat?quote:Op vrijdag 14 april 2006 17:19 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
In het voor beeld in de pdf zie ik dit staan
[ code verwijderd ]
Het lijkt er dus op dat je de T en Z letterlijk over moet nemen.
Inderdaad was dat 1 van de vage constructies die ik bedoldequote:Het replacen van & amp;, & gt; etc vind ik ook een beetje dubieus. Gaan ze er vanuit dat alle post-data html encoded is? Dat is in php standaard niet zo, misschien in java wel? (Dat voorbeeld is namelijk java, geen php)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | Datumtijd velden zijn gedefinieerd volgens ISO 8601: - Datumtijd: yyyy-MM-ddThh:mm:ss.sssZ - Periode: PnYnMnDTnHnMnS. Er wordt gecommuniceerd met een absolute tijd, te weten ‘universal time’ UTC (zonder zomer/wintertijd). Als het om een relatieve tijdsaanduiding gaat (in Transaction.expirationPeriod) begint dit veld met de letter ‘P’. Referentiegids – iDEAL winkel integratie © Copyright 2006, ING Bank en Postbank. Versie 1.3, april 2006 Pagina 30 of 51 Voorbeeld: 2000-12-28T13:59:59.393Z . - Jaar: 2000. - Maand: 12 (december). - Dag: 28. - T: scheidingsteken tussen datum en tijd. - Uur: 13 (1 uur ’s middags).24h notatie. - Minuten: 59. - Seconden: 59. - Milliseconden: 393. - Z: Tijd op de (nul-meridiaan. Voorheen GMT, nu UTC) . Voorbeeld: P3DT6H10M - P: relatieve tijdsaanduiding. - 3 dagen. - T: scheidingsteken. - 6 uur. - 10 minuten. |
Dan moet je gmdate() gebruiken ipv date()quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
alleen geeft dit de tijd 2 uur LATER dan in nederland in plaats van 2 uur vroeger zoals verwacht?
Overigens gaat die regel PHP niet het gewenste resultaat opleveren.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ah, er is dus nog een document, met de logische naam 'referentie gids' waarin alle info staat over de datum zoals hierboven en *tromgeroffel* de XML file(s)
-edit-
mbt de tijd in UTC
Het kan wel. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je met een true color plaatje begint. Dus eerst een lege true color image maken, daar de andere plaatjes op plakken.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:18 schreef BaggerUser het volgende:
kan je met php geen transparantie gebruiken of ligt dit anders?
en dan met gmdate begrijp ik ipv date?quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:20 schreef Light het volgende:
[..]
Overigens gaat die regel PHP niet het gewenste resultaat opleveren.
[ code verwijderd ]
Tussen de seconden en de milliseconden hoort een punt, geen dubbele punt. En aan het eind hoort de Z van Zulu time als teken te worden vermeld.
Euh ja, met gmdate. Die Z erachter geeft aan dat de tijd in UTC / GMT wordt gegeven. Vandaar ook gmdate()quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
en dan met gmdate begrijp ik ipv date?
Die punt staat in het ene voorbeeld wel, en in het andere voorbeeld staat een dubbele punt (voorbeeld van ideal bedoel ik dan)
En waarom moet die Z erachter (ik weet dat het wat met UTC te maken heeft, maar wat precies?)
Ah ok,quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:03 schreef Light het volgende:
[..]
Euh ja, met gmdate. Die Z erachter geeft aan dat de tijd in UTC / GMT wordt gegeven. Vandaar ook gmdate()
je bedoelt dus een plaatje met 1 egale kleur mee beginnen?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Het kan wel. Je moet er in ieder geval voor zorgen dat je met een true color plaatje begint. Dus eerst een lege true color image maken, daar de andere plaatjes op plakken.
Deze maak ik ook met php
[afbeelding]
Je moet een true color plaatje als bass nemen. Dat kan nieuwe (lege) true color image zijn (gemaakt met imageCreateTrueColor()), of een 24 bits png of jpeg.quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:10 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
je bedoelt dus een plaatje met 1 egale kleur mee beginnen?
Met reset().quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:41 schreef Chandler het volgende:
Kleine vraag:
Hoe kan ik simpel het eerste object uit een array halen zonder een for loop te gebruiken? en dan is het eerste getal niet een 1
bv action[5] ik wil uit de action de 5 halen...
iemand een idee?
current() levert het huidige element op, niet noodzakelijk het eerste.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:55 schreef SuperRembo het volgende:
Dat kan met array_shift() of current(). Ligt eraan wat je verder met de array wil.
Ja, eventueel voorafgegaan door reset().quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:58 schreef Light het volgende:
[..]
current() levert het huidige element op, niet noodzakelijk het eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |