Gebruik je ergens anders een DELETE-query?quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:07 schreef mooya het volgende:
[..]
Tnx, maar dit werkt nog niet
Kep nog een vaag probleem waar ik niet uit kom:
Ik heb mijn website bij Lycos (jah ik weet het) gehost.
Als ik op één pagina een Insert Query doen dan worden de gegevens niet opgeslagen en ik krijg ook geen fout. Het vreemde is dat dit soms het geval is en dat er WEL een increment uitgevoerd worde van de KEY.
Dus ik heb gewoon missende records..
Vaag of niet?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 19:40 schreef JeRa het volgende:
[..]
Gebruik je ergens anders een DELETE-query?
Heb je een link naar jouw post? Dat is wat makkelijker.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:41 schreef mooya het volgende:
[..]
Heb je nog een idee voor de query een paar threads terug?
Jep ik heb wel alle gegevens in een database zitten, maar ik krijg het niet voor elkaar om de text die in het invuldveld staat in de database te krijgen dmv de wijzig knop.quote:Op woensdag 12 april 2006 09:25 schreef ikke_ook het volgende:
Staat Kees in een database?Dan een form maken die een file met een query aanroept en Kees in Jan veranderd
Je vraag is nogal onduidelijk en breed...
Heb je wel een basiskennis van HTML met betrekking tot formulieren, invoervelden e.d.? Je weet hoe je een POST-formulier maakt en deze met PHP kunt uitlezen na de submit?quote:Op woensdag 12 april 2006 09:31 schreef bloodyserious het volgende:
[..]
Jep ik heb wel alle gegevens in een database zitten, maar ik krijg het niet voor elkaar om de text die in het invuldveld staat in de database te krijgen dmv de wijzig knop.
heb ik:quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:10 schreef JeRa het volgende:
[..]
Heb je een link naar jouw post? Dat is wat makkelijker.
Kun je wat specifieker zijn dan "het werkt nog niet"? Hoe ziet de layout van de albums en de master-tabellen eruit?quote:Op woensdag 12 april 2006 11:03 schreef mooya het volgende:
[..]
heb ik:
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 25
de antwoorden daaronder werken niet..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | --submenu1a --submenu1b ----submenu1b.1 ----submenu1b.2 --submenu1c menu2 menu3 --submenu3a menu4 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1------menu1-------0------------1---- 2------menu3-------0------------3---- 3----submenu3a-----2------------1---- 4------menu2-------0------------2---- 5------menu4-------0------------4---- 6----submenu1b-----1------------2---- 7----submenu1a-----1------------1---- 8----submenu1c-----1------------3---- 9---submenu1b.1----6------------1---- 10--submenu1b.2----6------------2---- |
Je begrijpt mijn vraag goed, dus als ik het goed begrijp dan moet ik het zo doen:quote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef ikke_ook het volgende:
$adminaddress = "email.hotmail.com,2e emailadres";
Zoiets?Of begrijp ik je vraag verkeerd?
Typische manier van scripten heb je trouwens.En je script werkt alleen als register_globals aan staat.
Dat gaat niet werken, tenzij je tussen de mailadressen een puntkomma ; zetquote:Op woensdag 12 april 2006 21:47 schreef ikke_ook het volgende:
$adminaddress = "email.hotmail.com,2e emailadres";
Zoiets?Of begrijp ik je vraag verkeerd?
Typische manier van scripten heb je trouwens.En je script werkt alleen als register_globals aan staat.
De manual denkt daar nogal anders over.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, tenzij je tussen de mailadressen een puntkomma ; zet
Goed, ik denk dat ik eerst weer wakker moet zijn zodat ik weer helder kan nadenkenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:47 schreef JeRa het volgende:
[..]
De manual denkt daar nogal anders over.
Dit werkt dus welquote:Op woensdag 12 april 2006 22:37 schreef Light het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, tenzij je tussen de mailadressen een puntkomma ; zet
Euh dicht?quote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Thnx, dit topic kan nu dicht...
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op woensdag 12 april 2006 23:28 schreef _van_puffelen het volgende:
Thnx, dit topic kan nu dicht...
1 2 3 4 | @mysql_select_db(smoelen) or die( "Unable to select database"); $query="SELECT * FROM smoelen"; $result=mysql_query($query); |
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |