quote:Op zondag 9 april 2006 01:49 schreef WinkelKar het volgende:
Ik vanavond dus naar de Bioscoopmet zn vijven in een honda civic coupe
ennehhhh, ik zat dus achterin, en k leg mn gsm in het zijvakje, omdat ik aant smssen was met een meid, heen en weer....
uiteindelijk is de gsm dus in de auto blijven liggen toen k thuis werd afgezet
En nu.... heb k helemaal geen contact meer met iemand.... omdat alle nummers in die gsm stondenenneh.... de gast die me had afgezet zie k niemeer tot volgende week
![]()
gsm loze week![]()
ja maar vanaf morgenvroeg is die niet meer hier in de buurtquote:Op zondag 9 april 2006 01:51 schreef Sc0rPi0n het volgende:
stom een gsm hou je bij je of stop je in je broekzak.
Zeker als je hete smsjes ontvangt. Als je nou weet waar hij woont of maten van hem ziet, kun je toch vragen om zijn nummer.
ik heb helemaal niets van nummers :/quote:Op zondag 9 april 2006 01:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Tsja dan heeft TS pech.
Een week lang.![]()
Ik neem aan dat je de belangrijkste nummers wel uit je hoofd kent of in ieder geval ergens hebt genoteerd.
Stom als je afhankelijk bent van je mobiel.![]()
t was geen vreemde auto, die vriend die zit doordeweek in breda, en vertrekt morgenvroegquote:Op zondag 9 april 2006 01:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
je hebt toch wel een thuisnummer van een van je maten ofzo?
en of zij hem kunnen bellen of hij die mobiel kan afgeven bij jou of mij een van je maten.
Echt behoorlijk stom om je gsm in een vreemde auto neer te leggen.
ik ga niet om 7 uur uit mn nestquote:Op zondag 9 april 2006 02:02 schreef MissHobje het volgende:
Dan haal je hem toch ff sóchtends vroeg op ofzo.. of ben je zo lui dat je niet ff moeite doet ervoor![]()
Heeft die vriend geen mobieltje ofzo?quote:Op zondag 9 april 2006 02:00 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
t was geen vreemde auto, die vriend die zit doordeweek in breda, en vertrekt morgenvroeg![]()
om daar nu het thuisnr te gaan bellen lijkt me iets te extreem, ivm ouders die slapen enzo
leesquote:Op zondag 9 april 2006 02:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heeft die vriend geen mobieltje ofzo?
Lambal dusquote:
puik idee,quote:Op zondag 9 april 2006 02:03 schreef dfr0st het volgende:
Doe het per postpaket kost je iets van 5 euro
je hebt gelijk,quote:Op zondag 9 april 2006 02:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lambal dus![]()
Mare daarna kun je weer verder pitten hoor..
eigenlijk vind ik dat je dus niet moet zeuren enzo.. want je doet niet eens moeite om ff je foon op te halen![]()
Iets met je pc >?? moet vast te doen zijnquote:Op zondag 9 april 2006 02:06 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
je hebt gelijk,
Maar heel misschien haal ik m morgenvroeg, ohnee, ik gebruik mijn gsm als wekker, heb dus gewoon geen wekker nu![]()
Dat was ik alweer vergetenquote:Op zondag 9 april 2006 02:07 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ik denk dat er nu een meid is die een anti-climax beleefd
Of je het ooit goed kan maken weet ik niet
Ga naar haar toe en compenseer het verlies van je mobielquote:Op zondag 9 april 2006 02:10 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergetenwas er zo in op aan het gaan over hoe ik morgen wakker moet worden
![]()
maar bedankt voor de opfrisser![]()
niet echt hier in de buurt, that isquote:Op zondag 9 april 2006 02:11 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Ga naar haar toe en compenseer het verlies van je mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |