Idd dacht ik ook alquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
Jammer dat Chihuahua niet gemasseerd gaat worden...
die had 19 keer een zaadlozing gekregenquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
Jammer dat Chihuahua niet gemasseerd gaat worden...
Zijn ze (nog) niet geweest.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:03 schreef Here_Jezus het volgende:
mooiste opmerking :
"Ik weet niet meer hoe ik moet schrijven"
"komt omdat je je school niet heb afgemaakt"
Zijn ze trouwens al op de zaanse schans geweest of is dat al geweest ?
Al die mensen waar ze mee om gaan ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:06 schreef Here_Jezus het volgende:
Die massings zijn trouwens wel een doorsnee pauper gezin hoor , Wat een simpel volk.
eMule.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:05 schreef Rnnz het volgende:
Zijn die afleveringen ergens op 't internet te vinden? (dit is toch niet illegaal? ;x)
Dochter RentierWat een knappe dame zeg..
![]()
Chihuahua is tofquote:
Ach, ik vind dat dat het programma ook wel een extra dimensie geeftquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:06 schreef Here_Jezus het volgende:
Die massings zijn trouwens wel een doorsnee pauper gezin hoor , Wat een simpel volk.
Die is idd geweldig ligt helemaal dubbel om de stomste dingen maar is daarintegen bloedserieus over dat ie lang droogstaat en JLO als vrouw wilt hebbenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef PastorRichards het volgende:
Monique : "Kijk, koningin Beatrix... Chief van Holland!"
Chief : "Is ze dood?"
Monique : "Jaja!"
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef PastorRichards het volgende:
Monique : "Kijk, koningin Beatrix... Chief van Holland!"
Chief : "Is ze dood?"
Monique : "Jaja!"
Ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Spreken ze elkaars taal nou echt zo goed, of hebben ze stiekem een tolk meelopen die via oortjes vertaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |