Inderdaad... Vind die standaard blauwe kleur juist wel vet...quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:49 schreef kibber het volgende:
Gave bak!
Ik ben alleen geen fan van de stickers..
Hmm dat is dan weer te standaard..quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:52 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Inderdaad... Vind die standaard blauwe kleur juist wel vet...
De auto is niet links gestuurd te krijgen, echter heb je het in 5 minuten onder de knie het rechts sturenquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vinden jullie het niet naadje dat het stuur ' verkeerd' zit?
Of is deze machine niet linksdraaiend te krijgen?
dat wel, maar het word wel lastig om door de mc drive te gaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:58 schreef Fiets-toeter het volgende:
[..]
De auto is niet links gestuurd te krijgen, echter heb je het in 5 minuten onder de knie het rechts sturen
Hoezo...? Gewoon achteruit...quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:08 schreef Tromso het volgende:
[..]
dat wel, maar het word wel lastig om door de mc drive te gaan![]()
Ik heb al meerdere auto's mogen rijden met het stuur aan de rechterkant. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet als vervelend ervaar en je hebt het erg snel onder de knie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
Vinden jullie het niet naadje dat het stuur ' verkeerd' zit?
Of is deze machine niet linksdraaiend te krijgen?
gofaster.nl: "Go Faster organiseert voor u tuning bijeenkomsten. Wij vullen uw event naar uw wensen met getunede auto's, stuntcars en overige entertainment zoals dance acts en modellen. Deze organisatie Go Faster zal U dus een hoop werk uit handen nemen."quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef jacco het volgende:
@Stefan -> Wij als Gofaster hebben nog nooit een evenement georganiseerd en ik betwijfel of je wel eens weet wat Gofaster doet.
Ze willen wel maar hebben het blijkbaar nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef StefanP het volgende:
[..]
gofaster.nl: "Go Faster organiseert voor u tuning bijeenkomsten. Wij vullen uw event naar uw wensen met getunede auto's, stuntcars en overige entertainment zoals dance acts en modellen. Deze organisatie Go Faster zal U dus een hoop werk uit handen nemen."
Ik snap het niet helemaal meer.
Wij helpen organisaties met evenementen. Daar zijn wij zo druk mee dat wij nog geen eigen evenement hebben kunnen organiseren. Het feit dat jij de evenementen als 'sjonnie' evenementen noemt getuigt van weinig respect tegenover andere die er wel degelijk serieus mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef StefanP het volgende:
[..]
gofaster.nl: "Go Faster organiseert voor u tuning bijeenkomsten. Wij vullen uw event naar uw wensen met getunede auto's, stuntcars en overige entertainment zoals dance acts en modellen. Deze organisatie Go Faster zal U dus een hoop werk uit handen nemen."
Ik snap het niet helemaal meer.
Maar wat is trouwens het doel van de auto? Op shows staan en driften dus, maar tot welk hoger doel? Aandacht voor gofaster? Geld verdienen door sta-geld te vragen? Geld verdienen door aandacht te vragen voor de sponsors?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |