En dan die zonnebril van hem af om vervolgens naar de hemel te kijken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja. Altijd zo'n blik van: "Hmm, what have we got here. Isn't that interesting..."
-LEES-HET-TOPIC-EENS-DOOR-quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Super7fighter het volgende:
Is 18 verkrijgbaar of niet? Anders staak ik mijn zoektocht.![]()
Nee, hij komt pas volgende week in de USAquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:47 schreef Super7fighter het volgende:
Is 18 verkrijgbaar of niet? Anders staak ik mijn zoektocht.![]()
Na het gekibbel op verschillende torrent-sites te gelezen, hou ik het wel voor gezien.quote:
Ik heb 19 gezien. Konden ze niet de juiste jatten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:34 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Nee, hij komt pas volgende week in de USA![]()
Dat was iddquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Shit hee, die omschakeling van die blik van MichaelBizar. Kippenvel hier
Prison Break
Jah.. hij had ook een foto gemaakt van die agent..quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:00 schreef prisonbreakrocks het volgende:
ik vroeg me af die foto die LJ had gemaakt en naar zijn email stuurde, kunnen ze daar niet wat mee?
Ik vond het wel een domme actie van hemquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
LJ is echt een tjappie...schiet die man neer/dood of doe niks
![]()
<----quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef jon01104 het volgende:
haha kheb het hier een paar keer zitten bekijken ... idd super die omschakeling
ja hij is echt een fucking huiliequote:Op dinsdag 11 april 2006 21:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
LJ is echt een tjappie...schiet die man neer/dood of doe niks
![]()
-edit-quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:53 schreef Ben_Trotter het volgende:
Wederom een mooie aflevering![]()
Heb trouwens deze aflevering in 720P kwaliteit gekeken ( 1280 x 720 ) .
Dat is dus echt te mooi voor woorden![]()
Normaal is er weinig verschil tussen de normale en de HD versie maar nu echt wel duidelijk te merken dat dit beter was....
(en sorry voor het Off-topic gelul)
Ik erger me echt dood aan hem.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja hij is echt een fucking huilie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |