abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36779238
  zaterdag 8 april 2006 @ 23:01:13 #27
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36779422
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef Symer het volgende:
Het uitzendschema in de OP mist de laatste 2 afleveringen van 8 en 15 mei.
Zijn die data al ergens 'bevestigd' dan?
  zaterdag 8 april 2006 @ 23:11:03 #28
75556 erkel
back from Dagestan
pi_36779660
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 22:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb ff hieronder spoiler-info geplaats over de 'finale episode' (aflevering 22). Dit wordt zo geweldig, ik zou zeggen lees de info en laat je fantasie de vrije loop ..
Ik kan niet wachtennnnn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ziet er veelbelovend uit
Weisst
pi_36779852
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:01 schreef Miguel het volgende:

[..]

Zijn die data al ergens 'bevestigd' dan?
In het persbericht over het tweede seizoen staat dat de finale (afl 22) van dit seizoen op 15 mei is.
Ik wil wel linken, maar het staat vol met spoilers
pi_36779902
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef Symer het volgende:

[..]

In het persbericht over het tweede seizoen staat dat de finale (afl 22) van dit seizoen op 15 mei is.
Ik wil wel linken, maar het staat vol met spoilers
Zei iemand spoilers
hi
pi_36780065
Oké, hier dan. Niet op klikken als je niet wilt weten hoe seizoen 1 afloopt, of Lincoln het overleefd of niet en waar seizoen 2 over gaat.
  zaterdag 8 april 2006 @ 23:30:20 #32
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_36780216
Ik heb geklickt en daarna meteen weer weggeklick
durf het toch niet te lezen
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_36780460
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb geklickt en daarna meteen weer weggeklick
durf het toch niet te lezen
Er staat niks boeiends in joh, het is een oud berichtje met spoilers die, althans voor mij, al bekend waren
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:25 schreef Symer het volgende:
Oké, hier dan. Niet op klikken als je niet wilt weten hoe seizoen 1 afloopt, of Lincoln het overleefd of niet en waar seizoen 2 over gaat.
Wat denk je zelf ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kunnen moeilijk in het 2de seizoen de (eet)verrichtingen van Bellick gaan volgen
hi
pi_36780801
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat denk je zelf ...
SPOILER
Waarom zou dat raar zijn?

Tijdens aflevering 14 dacht ik echt dat Lincoln het niet zou halen en sindsdien zou het me niks verbazen als het echt gebeurd.

Ik zie Lincoln namelijk niet echt een toegevoegde waarde hebben in een seizoen twee.
pi_36781311
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 23:49 schreef Symer het volgende:

[..]

Waarom zou dat raar zijn?

Tijdens aflevering 14 dacht ik echt dat Lincoln het niet zou halen en sindsdien zou het me niks verbazen als het echt gebeurd.

Ik zie Lincoln namelijk niet echt een toegevoegde waarde hebben in een seizoen twee.
Hoezo zie jij Lincoln geen toegevoegde waarde hebben in seizoen 2?

Officieel is Lincoln is mainstar van de show, kijk maar naar de opening credits van Prison Break. Zijn naam verschijnt het eerste in beeld, daarna krijg je de naam van Scofield.

Scofield treedt nadrukkelijk op de voorgrond in seizoen 1 omdat hij de ontsnapping leidt. Seizoen 2 is de manhunt. Ik las ergens een artikel dat juist Lincoln een grotere rol zou krijgen in seizoen 2, hij zou zich ontfermen over Michael.

Hoewel ze de spanning in afl. 14 ernstig hadden opgevoerd of Lincoln wel of niet zou worden gekilld had ik toch zien aankomen dat die executie zou worden afgeblazen. Ik bedoel in afl. 14 Lincoln al executeren? Tjah, als dat zo zou zijn had men meteen de serie kunnen beeindigen. Michael had al aangegeven dat hij de gevangenis niet verlaat zonder zijn broer.
hi
pi_36781357
wat betreft de productiecodes en episode nummering: een pilot telt voor producers altijd als episode 0, dus dat vertaalt zich in het feit er één verschil tussen zit.

uitzendschema volgens de perssite van FOX:
Episode 1.17 - J-Cat [Airing April 10]
Episode 1.18 - Bluff [Airing April 17]
Episode 1.19 - The Key [Airing April 24]

(meer is er nog niet bevestigd, dus speculatie)
I love it when a plan comes together !
pi_36786705
Maar morgen iig Episode 17
pi_36787785
Hmmm mensen ik zou het toch wat fijner vinden als dit topic niet volgepost wordt met spoilers. Spoilers kan je ook op eigen houtje zoeken en het is erg aantrekkelijk om ze te lezen terwijl je dat misschien niet eens wilt.

Over seizoen 2: ik denk dat het verhaal uitstekend uitgebreid kan worden, stel dat ze op de laatste aflevering van seizoen 1 ontsnappen, dan is het hele verhaal met de vice-president nog niet opgelost natuurlijk. Terwijl ze dus uit handen van de politie blijven gaan de hoofdpersonen natuurlijk ook iets aan dat gedoe doen.
  zondag 9 april 2006 @ 12:22:02 #39
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_36788261
Ik denk dat seizoen 2 net zo interessant wordt als seizoen 1
Everyone has secrets !
  zondag 9 april 2006 @ 12:23:51 #40
24313 Gremen
Eindbaas
pi_36788310
ik hoop dat ook...
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_36788448
quote:
Op zondag 9 april 2006 00:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Hoezo zie jij Lincoln geen toegevoegde waarde hebben in seizoen 2?
Stel: Lincoln wordt geëxecuteerd in de finale. Door de druk van de anderen (T-Bag enzo) zal Michael alsnog moeten ontsnappen en op de vlucht moeten slaan. Bovendien zal hij wraak willen nemen op de vice-president.

Als Michael en Lincoln ontsnappen zal de vice-president achter hen aan gaan, als Lincoln het niet haalt zal Michael achter de vice-president aangaan. Beide mogelijkheden lijken mij plausibel.
pi_36788685
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Symer het volgende:

[..]

Stel: Lincoln wordt geëxecuteerd in de finale. Door de druk van de anderen (T-Bag enzo) zal Michael alsnog moeten ontsnappen en op de vlucht moeten slaan. Bovendien zal hij wraak willen nemen op de vice-president.

Als Michael en Lincoln ontsnappen zal de vice-president achter hen aan gaan, als Lincoln het niet haalt zal Michael achter de vice-president aangaan. Beide mogelijkheden lijken mij plausibel.
Yeah, whatever ...je ziet Jack Bauer toch ook het loodje leggen in 24 ..
Majah, als je wilt geloven dát wilt geloven, be my guess ..

Linc wordt erg in seizoen 2
hi
  zondag 9 april 2006 @ 12:48:36 #43
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_36788930
Lief-visje blijft vol verwachting wachten tot seizoen 2
Everyone has secrets !
pi_36788988
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:48 schreef Lief-visje het volgende:
Lief-visje blijft vol verwachting wachten tot seizoen 2
Meldt zich ook voor seizoen 2
hi
  zondag 9 april 2006 @ 12:56:46 #45
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_36789155
Waarom komt er nou geen duidelijkheid over die geleakte episode . Ik wil dinsdag 2 episodes achter elkaar kijken, maar als de geleakte ep18 eigenlijk ep19 is kan dat niet en moet ik nog een week wachten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_36789553
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom komt er nou geen duidelijkheid over die geleakte episode . Ik wil dinsdag 2 episodes achter elkaar kijken, maar als de geleakte ep18 eigenlijk ep19 is kan dat niet en moet ik nog een week wachten.
Volgens de mensen die de (omstreden) aflevering gezien hebben is het ep 19. Je kunt/we kunnen dus volgende week pas 18+19 bekijken.
Volhoudennnn
hi
  zondag 9 april 2006 @ 13:12:37 #47
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_36789629
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik heb hem gezien en weet bijna zeker dat het 19 is
der komt zoveel informatie naarboven dat dat gewoon niet past in 1 episode .

Big ass spoiler niet lezen als je 19 nog niet heb gezien!!!
SPOILER
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
pi_36789884
quote:
Op zondag 9 april 2006 12:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

Yeah, whatever ...je ziet Jack Bauer toch ook het loodje leggen in 24 ..
Majah, als je wilt geloven dát wilt geloven, be my guess ..

Linc wordt erg in seizoen 2
Ik zou eerder Michael met Jack Bauer vergelijken dan Lincoln.
Dat is het verschil tussen jou en mij, jij ziet Lincoln als hoofdrolspeler, ik Michael.

Op dit moment is Lincoln belangrijk voor het plot, dat snap ik ook wel. Ik probeer alleen maar te zeggen ik me makkelijk een plot in het tweede seizoen voor kan stellen waar Lincoln niet nodig is.
SPOILER
pi_36789992
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef Here_Jezus het volgende:

[..]

Ik heb hem gezien en weet bijna zeker dat het 19 is
der komt zoveel informatie naarboven dat dat gewoon niet past in 1 episode .

Big ass spoiler niet lezen als je 19 nog niet heb gezien!!!
AHWWW! Ik wil wel lezen, maar ik doe het niet ...Anders kan ik net zo goed ep 19 zelf kijken ..
Dan maar nog een weekje w8en op 18+19
hi
  zondag 9 april 2006 @ 14:08:32 #50
63755 Here_Jezus
Sterf Eikelbijters !!
pi_36791031
quote:
Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:

[..]

AHWWW! Ik wil wel lezen, maar ik doe het niet ...Anders kan ik net zo goed ep 19 zelf kijken ..
Dan maar nog een weekje w8en op 18+19
Doe dat dan slechter word je der niet van
You go to Hell , You go to HELL and you DIE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')