Zijn die data al ergens 'bevestigd' dan?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:49 schreef Symer het volgende:
Het uitzendschema in de OP mist de laatste 2 afleveringen van 8 en 15 mei.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:54 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ik heb ff hieronder spoiler-info geplaats over de 'finale episode' (aflevering 22). Dit wordt zo geweldig, ik zou zeggen lees de info en laat je fantasie de vrije loop..
Ik kan niet wachtennnnn
ziet er veelbelovend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weisst
In het persbericht over het tweede seizoen staat dat de finale (afl 22) van dit seizoen op 15 mei is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:01 schreef Miguel het volgende:
[..]
Zijn die data al ergens 'bevestigd' dan?
Zei iemand spoilersquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:18 schreef Symer het volgende:
[..]
In het persbericht over het tweede seizoen staat dat de finale (afl 22) van dit seizoen op 15 mei is.
Ik wil wel linken, maar het staat vol met spoilers![]()
Er staat niks boeiends in joh, het is een oud berichtje met spoilers die, althans voor mij, al bekend warenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:30 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb geklickt en daarna meteen weer weggeklick
durf het toch niet te lezen
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:25 schreef Symer het volgende:
Oké, hier dan. Niet op klikken als je niet wilt weten hoe seizoen 1 afloopt, of Lincoln het overleefd of niet en waar seizoen 2 over gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kunnen moeilijk in het 2de seizoen de (eet)verrichtingen van Bellick gaan volgenhi
quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat denk je zelf...
Waarom zou dat raar zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens aflevering 14 dacht ik echt dat Lincoln het niet zou halen en sindsdien zou het me niks verbazen als het echt gebeurd.
Ik zie Lincoln namelijk niet echt een toegevoegde waarde hebben in een seizoen twee.
Hoezo zie jij Lincoln geen toegevoegde waarde hebben in seizoen 2?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar zijn?
Tijdens aflevering 14 dacht ik echt dat Lincoln het niet zou halen en sindsdien zou het me niks verbazen als het echt gebeurd.
Ik zie Lincoln namelijk niet echt een toegevoegde waarde hebben in een seizoen twee.
Stel: Lincoln wordt geëxecuteerd in de finale. Door de druk van de anderen (T-Bag enzo) zal Michael alsnog moeten ontsnappen en op de vlucht moeten slaan. Bovendien zal hij wraak willen nemen op de vice-president.quote:Op zondag 9 april 2006 00:07 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Hoezo zie jij Lincoln geen toegevoegde waarde hebben in seizoen 2?
Yeah, whateverquote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef Symer het volgende:
[..]
Stel: Lincoln wordt geëxecuteerd in de finale. Door de druk van de anderen (T-Bag enzo) zal Michael alsnog moeten ontsnappen en op de vlucht moeten slaan. Bovendien zal hij wraak willen nemen op de vice-president.
Als Michael en Lincoln ontsnappen zal de vice-president achter hen aan gaan, als Lincoln het niet haalt zal Michael achter de vice-president aangaan. Beide mogelijkheden lijken mij plausibel.
Meldt zich ook voor seizoen 2quote:Op zondag 9 april 2006 12:48 schreef Lief-visje het volgende:
Lief-visje blijft vol verwachting wachten tot seizoen 2
Volgens de mensen die de (omstreden) aflevering gezien hebben is het ep 19. Je kunt/we kunnen dus volgende week pas 18+19 bekijken.quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom komt er nou geen duidelijkheid over die geleakte episode. Ik wil dinsdag 2 episodes achter elkaar kijken, maar als de geleakte ep18 eigenlijk ep19 is kan dat niet en moet ik nog een week wachten.
Ik heb hem gezien en weet bijna zeker dat het 19 isquote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Waarom komt er nou geen duidelijkheid over die geleakte episode. Ik wil dinsdag 2 episodes achter elkaar kijken, maar als de geleakte ep18 eigenlijk ep19 is kan dat niet en moet ik nog een week wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You go to Hell , You go to HELL and you DIE
Ik zou eerder Michael met Jack Bauer vergelijken dan Lincoln.quote:Op zondag 9 april 2006 12:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Yeah, whatever...je ziet Jack Bauer toch ook het loodje leggen in 24
..
Majah, als je wilt geloven dát wilt geloven, be my guess..
Linc wordt erg in seizoen 2![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AHWWW! Ik wil wel lezen, maar ik doe het nietquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef Here_Jezus het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien en weet bijna zeker dat het 19 is
der komt zoveel informatie naarboven dat dat gewoon niet past in 1 episode .
Big ass spoiler niet lezen als je 19 nog niet heb gezien!!!
Doe dat dan slechter word je der niet vanquote:Op zondag 9 april 2006 13:27 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
AHWWW! Ik wil wel lezen, maar ik doe het niet...Anders kan ik net zo goed ep 19 zelf kijken
..
Dan maar nog een weekje w8en op 18+19![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |