abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 januari 2007 @ 14:45:16 #126
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_45073527
We hebben vorige week een aantal nieuwjaarskaarten verstuurd. Krijg ik vandaag een kaart terug van mijn oude (in een andere woonplaats dus) overbuurvrouw; onze kaart aan haar was op straat in een plas water gevonden.

Mijn klacht: TNT dit en dat maar een simpele kaart bezorgen, ho maar.

opgezegd@fok.nl
pi_45074049
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:45 schreef FoXje het volgende:
We hebben vorige week een aantal nieuwjaarskaarten verstuurd. Krijg ik vandaag een kaart terug van mijn oude (in een andere woonplaats dus) overbuurvrouw; onze kaart aan haar was op straat in een plas water gevonden.

Mijn klacht: TNT dit en dat maar een simpele kaart bezorgen, ho maar.

omg
pi_45074311
Ja die TNT kan er wat van, wat een kutbedrijf is dat.
Ik probeerde net wat post te posten in de brievenbus onderweg naar de winkel, maar er stond alleen nog het frame van de brievenbus met de melding "om beschadiging te voorkomen is deze brievenbus preventief verwijderd", toen moest ik helemaal omlopen (in de regen) en heb ik uit frustratie de andere brievenbus maar gemolesteerd.

En met het bezorgen van mijn nieuwe mobieltje vorige week heeft de TPG het ALWEER, voor de ZOVEELSTE KEER geflikt om niet aan te bellen maar gewoon maar helemaal niet langs te komen en te beweren dat ik niet thuis was en ik dus weer naar het (km's verderop liggende) postkantoor mocht. Terwijl ik dus speciaal de hele fucking dag thuis was gebleven.
Unox, the worst operating system.
pi_45074779
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 15:07 schreef Schorpioen het volgende:
Ja die TNT kan er wat van, wat een kutbedrijf is dat.
Ik probeerde net wat post te posten in de brievenbus onderweg naar de winkel, maar er stond alleen nog het frame van de brievenbus met de melding "om beschadiging te voorkomen is deze brievenbus preventief verwijderd", toen moest ik helemaal omlopen (in de regen) en heb ik uit frustratie de andere brievenbus maar gemolesteerd.

En met het bezorgen van mijn nieuwe mobieltje vorige week heeft de TPG het ALWEER, voor de ZOVEELSTE KEER geflikt om niet aan te bellen maar gewoon maar helemaal niet langs te komen en te beweren dat ik niet thuis was en ik dus weer naar het (km's verderop liggende) postkantoor mocht. Terwijl ik dus speciaal de hele fucking dag thuis was gebleven.
Hier ook, vandaag zou pakketje komen. Ik zie die vent notabene langsrijden.. ik hoop voor hem dat die nog komt
jammer
  zaterdag 6 januari 2007 @ 15:24:29 #130
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_45074870
Ik moet zeggen dat de pakketbezorger in onze wijk (wat oudere man) helemaal top is! Komt vaak 's avon ds of zelfs op zondag nog terug.
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:34:46 #131
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_45424176
Ook voor deze. Losse topic's zijn weer toegestaan mits van goede kwaliteit
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')