Ik vind dit eigenlijk de schuld van je buurmanquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:41 schreef Biancavia het volgende:
Een pakketje van Conflict ligt hier één meter vandaan zonder dat hij erbij kan.
Namelijk eergisteren aangenomen door een buurman die nooit thuis is.
Een briefje met huisnummer is al zat hoorquote:Op maandag 28 augustus 2006 16:27 schreef Electrical-Storm het volgende:
Ghehe oei, ik werk zelf ook bij TNT-pakketservice![]()
Meeste klachten hier maak ik me ook weleens schuldig aan. Maar ja, op de meeste dagen is het op mijn route knetterdruk en moet ik me dermate haasten dat ik foutjes maak, wil ik geen gezeik krijgen over verzuim etc. Logisch dat ik dan niet ga wachten op sloom volk dat eerst nog ff een kopje koffie leegdrinkt voordat ze pas op de bel reageren (ik ben dan zo weer weg). Het zit dan simpel in elkaar: als ik dan burenbriefjes tot in detail moet gaan invullen red ik het niet.
9 tot 5 mentaliteitquote:Het is dus kort samengevat niet altijd de schuld van de bezorgers, maar van het bedrijf TPG/TNT en de koeriersbedrijven aan wie ze de pakketdiensten uitbesteden; die moeten simpelweg meer personeel aannemen. Wanneer Track and Trace aangeeft dat van een zending een 2e bestelling is gemaakt zonder dat er is aangebeld, dan is dat ook gewoon verzuim van de bezorger: het is dan te druk om de route af te krijgen. Een klacht indienen is dan hartstikke logisch, maar vaak wordt deze ten onrechte verhaalt op de bezorger.
Uit jouw reacties lijk je al te lui om rond te rijden....quote:Ook dit heeft te maken met een slechte bedrijfsorganisatie van TPG zelf, omdat je als bezorger iedere dag met een deadline werkt etc. T'is echt leuk werk, maar het plaatje 'lui rondkarren met een comfortabele bus onder je reet' klopt niet
Best, zolang ik maar weet waar me pakje is...quote:Trouwens, ik ga nooit verder dan buren en in sommige gevallen overburen. Bovendien schrijf ik ALTIJD briefjes wanneer (ik vermoed dat) deze buren zelf geen zin hebben om het pakket naar het juiste adres te brengen. Staat op pakketten 'alleen huisadres', dan gaat hij gewoon de volgende dag weer mee...
eens.quote:@Allan24: jij bent gewoon dom; als we bij iedereen meteen naar het postkantoor zouden moeten gaan werkt het systeem natuurlijk al helemaal niet... Plak dan meteen gewoon een briefje op de deur dat je het pakket op t PKT wilt afhalen, dan heb je het later op de middag diezelfde dag nog
Forget it,gaat je nooit lukkenquote:Op zondag 3 september 2006 00:29 schreef CySt het volgende:
KLOTE-TPG. Gisteren is een pakketje naar me verzonden, staat er op track&trace "Zending in distributieronde". Hele dag thuis gebleven, komen die flikkers niet. Morgen is het zondag en komen ze niet en morgen ga ik terug naar mijn studentenkamer in Leeuwarden. Heeft het nut om TPG maandag te bellen om te zorgen dat ze het pakketje alsnog naar Leeuwarden sturen of doen ze daar niet aan?
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 3 september 2006 00:29 schreef CySt het volgende:
KLOTE-TPG. Gisteren is een pakketje naar me verzonden, staat er op track&trace "Zending in distributieronde". Hele dag thuis gebleven, komen die flikkers niet. Morgen is het zondag en komen ze niet en morgen ga ik terug naar mijn studentenkamer in Leeuwarden. Heeft het nut om TPG maandag te bellen om te zorgen dat ze het pakketje alsnog naar Leeuwarden sturen of doen ze daar niet aan?
T&T code, postcode, afzender, naam etc. Als je al die gegevens weet, dan moet dat toch wel mogelijk zijn dacht ik.quote:
Maar dat zou de afzender dus ook heel makkelijk kunnen doen, en wie weet dan wie het gedaan heeft? En als het pakje al in de distributieronde zit, zal het pakje in feite opnieuw verstuurd moeten worden, daar kan je dan ook nog voor betalen.quote:Op zondag 3 september 2006 15:52 schreef CySt het volgende:
[..]
T&T code, postcode, afzender, naam etc. Als je al die gegevens weet, dan moet dat toch wel mogelijk zijn dacht ik.
Fed-Ex deed dat 8 jaar geleden al electronisch. Alleen: kunnen ze daarmee voor de rechter aantonen dat je echt hebt getekend? Want digitale handtekeningen zijn prima te kopieren naar een ander "pakketje"...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:44 schreef Maraca het volgende:
Wat me opvalt is dat TPG nog best ouderwets is.. als ik iets bestel laat ik het soms ook door een ander bedrijf versturen (soms mag ik kiezen en soms niet) als ik moet tekenen voor een pakketje van de TPG moet ik mijn handtekenig op een blaadje plaatsen. Bij een andere dienst hebben ze zo'n elektronisch ding terwijl ze qua verzendkosten goedkoper zijn..![]()
Het lijkt me dat het wel opvalt als de twee digitaal opgeslagen handtekeningen exact overeenkomen. Wat me wel vreemd overkomt is dat de resolutie van zo'n handtekening zo grof is dat je gewoon andermans handtekening kan imiteren zonder dat het opvalt. Zo'n pad kan echt wel wat meer precisie hebben anno 2006 dacht ik zo.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Fed-Ex deed dat 8 jaar geleden al electronisch. Alleen: kunnen ze daarmee voor de rechter aantonen dat je echt hebt getekend? Want digitale handtekeningen zijn prima te kopieren naar een ander "pakketje"...
dat is ook de reden dat bij bankzaken bijvoorbeeld wanneer een handtekening exact hetzelfde is aan een andere dat het niet geaccepteerd wordt..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:38 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het wel opvalt als de twee digitaal opgeslagen handtekeningen exact overeenkomen. Wat me wel vreemd overkomt is dat de resolutie van zo'n handtekening zo grof is dat je gewoon andermans handtekening kan imiteren zonder dat het opvalt. Zo'n pad kan echt wel wat meer precisie hebben anno 2006 dacht ik zo.
1. de TPG TNT heeft daar aparte stickers voor. Die moet je erop doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:47 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat heeft de TPG maling aan, hier ieg...
En dan worden de pakketjes alsnog bij de buren afgeleverd.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. de TPG TNT heeft daar aparte stickers voor. Die moet je erop doen.
Dan moet je naar punt 2, prutser.quote:Op maandag 6 november 2006 14:09 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
En dan worden de pakketjes alsnog bij de buren afgeleverd.
Is gebeurd, en de volgende keer worden de pakketjes weer bij de buren afgeleverd.quote:Op maandag 6 november 2006 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je naar punt 2, prutser.
TPG is nooit overgenomen door TNTquote:Op maandag 6 november 2006 14:14 schreef Qwea het volgende:
Sinds tnt het heeft overgenomen is het helemaal kutGodsklere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |