Die met dat jochie met z'n mayonaise, die hij van zo'n poster van zo'n mooie vrouw af staat te likken als hij daar per ongeluk op knoeit, waarop zijn broer binnenkomt, vind ik ook heel gaaf. Zie dat jochie kijken op het einde.
De slechtste: De oude Nutella-reclame. Braaf k*tjoch met irri eighties-kapsel en vreselijk engelachtig gezichtje: 'Kijk! Papa eet nu ook een boterham met Nutella. Maar papa, vind je dat andere niet lekker meer?' 'Ja natuurlijk kind, maar ik heb ontdekt dat brood met Nutella een goed ontbijt is.' Enzovoort. En dan ook nog met zo'n -nette uitspraak (Ooit echt iemand zo horen praten?).
Heel tekenend dat ik de tekst nog zo goed ken. Eigenlijk zó slecht dat 'ie weer leuk werd.
En jullie suggesties?
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 07-12-2001 14:49]
Irritant -> de grijze dracula en het niet-zo-witte spook van de waspoederreclames
voor de meesten van jullie van voor jullie tijd
Slechtste: de nagesynchroniseerde (ik geloof Duitse) kinderchocolade spotjes.
Slechtste: dat wijf van het NTI, vaak op SBS6, met d'r "Ik red me wel!" Wat een ENORME doos is dat zeg, die kan echt niet acteren! Nog ooit iemand zo op horen lezen.
Goede spot: De fiat Panda.. Heerlijke kneuterigheid in de begin jaren 80, dat 140 km/h nog snel was.. (met die lachende agent)
En anders is 1 van de eerste uit de reeks van Centraal beheer ook briljant. Die ski-reklame. Dat deden ze vroeger altijd. Op oudejaarsavond rond 22:30 een reklameblok afhuren: "Even apeldoorn kijken."
Slecht: Die reclame van Celavita met die donkere man en vrouw. Helemaal die knipoog op het einde van haar! Om te
quote:jaaaaaaaah, nostalgie
Op vrijdag 07 december 2001 14:28 schreef weerdo het volgende:
"Even apeldoorn kijken."
daar zaten we altijd op te wachten
Vooral die in die kroeg dat de ene vriend t vrouwke beledigd en de andere het vrouwke gaat troosten.
en natuurlijk buitenspel!!! ja het is een man!! SUPER
Slechtste: Nagesynchroniseerde Duitse reclames, Jägemeister, Monique 'hut' van der Ven die over verzekeringen ouwehoert.
Slechtste reclame:
Hoef ik niet eens over na te denken.
Alles waar het woordje "maandverband of inlegkruisje" in voor komt.
Ik begrijp nog steeds niet welke malloot er op het idee is gekomen om hier tussen 6 en 7 uur, (HET tijdstip dat werkend Nederland van tafel komt) reclame voor te gaan maken.
quote:En dat zeg jij met dat user-icon?
Op vrijdag 07 december 2001 14:32 schreef alkaholic63 het volgende:
Hoe komt t dat de reclame's van AMSTEL nog niet genoemd zijn??? Geweldig.
Om te zo slecht.
En de beste... sjah.. Centraal beheer heeft altijd wel leuke reclames.. Bier reclames zijn over t algemeen wel goed.. Die botsauto van Delta Lloyd was leuk en soms heeft Yes ook wel eens een aardige reclame (zoals met die lelijke gele auto bijvoorbeeld ) En de spruitjes-reclame van achmea (die ovegrens ook wel aardige spotjes heeft) 'helaas berrusten deze beelden niet op de werkelijkheid' is ook vermakelijk.. vooral de chaos is echt schitterend gedaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 07-12-2001 14:43]
De allerleukste is er voor mij inderdaad eentje van Centraal Beheer.
Met die gozer (Spud, uit Trainspotting) die in dat museum met dat poppetje aan het frunniken is. Blijkt een soort Bill Clinton-voodoo poppetje te zijn, wat op het eind keihard op een spijker geramd wordt!
Er zijn er zoveel slecht. De meesten eigenlijk.
Al moet ik de laatste tijd om een hoop slechte reclames ontzettend hard lachen.
Voorbeeldje:
Die nieuwe Omo reclame. Met dat space-kind, als ie roept: "Klaar voor actie, PIEUW PAUW!"
WHAHAHHAHAHAHA. Ik moet zelf nu ik het intyp keihard lachen. Zo debiel dat het gewoon gieren is!
Zelfde met die reclame van Omo over die man met dat overhemd wat hij altijd aanhad.
Een of ander wit overhemd met franjes eraan. Zijn vrouw belt de Omo servicelijn, omdat ze het maar niet verwassen krijgt!
Uiteindelijk zet ze dus maar de strijkbout erop en maakt ze een brandplek.
De man ziet de plek en de vrouw roept "Ohwwwwwww! *pffffffffrt*" (ze probeert een proestende lach te verbergen).
SCHITTEREND!
quote:Ow die.. Kwassum alweer vergeten ondertussen.. jah die is echt heel sterk
Op vrijdag 07 december 2001 14:42 schreef Gellarboy het volgende:
De allerleukste is er voor mij inderdaad eentje van Centraal Beheer.
Met die gozer (Spud, uit Trainspotting) die in dat museum met dat poppetje aan het frunniken is. Blijkt een soort Bill Clinton-voodoo poppetje te zijn, wat op het eind keihard op een spijker geramd wordt!![]()
Zie je een gast in zijn hangmat liggen, wordt telkens gebeld en dan moet ie telkens zijn hangmat uit, en dan als ie net bij de telefoon is (hij heeft een vaste telefoon) wordt er opgehangen. Gaat zo een tijdje door tot je de buurman sneaky uit het raam ziet kijken met zijn draagbare telefoon.
Of een reclame voor een $1 pizza. Zie je zo'n oud stelletje in zo'n typisch cheap motelkamertje komen, staat er zo'n bed wat kan trillen als je d'r 1 dollar indoet. Dus opa douwt er een dollar in, en dan zie je die twee oudjes keidroog op dat bed liggen trillen, compleet roerloos natuurlijk. Bed stopt na 10 seconden...
Opa: "We should have taken the pizza"
Irritante reclames: Van die populaire stemmen die mij gaan vertellen dat de nieuwe CD van Jody Bernal of K-otic de CD van het jaar is en die mag niet in je verzameling ontbreken!
Iemand die weet welke ik bedoel? Daar heb ik me echt kapot om gelachen!!
edit: wel al genoemd zie ik nu
maar ben dus niet de enige die die echt goed vindt
[Dit bericht is gewijzigd door Lanai op 07-12-2001 14:58]
Slechtste : Alles wat uit het duits is nagesyngroniseerd.
zoals het zeurderige deuntje van : ECHT HEMA...
of dat pianomuziekje van de POSTBANK.
Heineken is goed bezig!
quote:Die is leuk!!!
Op vrijdag 07 december 2001 14:57 schreef menjo het volgende:
Echt heel irritant vind in die reclame van dreft, waarin zo'n kutkind telkens bij zn moeder gaat zeiken of de dreft-fles al leeg is omdat ie zn raket af wil maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |