Doet hij toch niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 07:59 schreef Klonk het volgende:
ik dacht al een topic van jou zonder links de schuld te geven, maar gelukkig je komt je debiele reputatie na
zeg me niet dat jij dit bentquote:Op zaterdag 8 april 2006 07:59 schreef Klonk het volgende:
ik dacht al een topic van jou zonder links de schuld te geven, maar gelukkig je komt je debiele reputatie na
Wat zeur je nou? IE is het voorbeeld van wat je krijgt als je een vrije markt toestaat met daarin een monopolist. Dat zou jij toch moeten toejuichen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 07:45 schreef McCarthy het volgende:
GODVERDOMME
kut IE
heb ik een paar vensters open, klik ik in de ene pagina op een link, ik ga natuurlijk niet wachten tot hij geladen is dus ik switch naar mijn andere venster. Maar dat godverdomme pleuris kanker IE heeft de optie om een pagina naar voren te laten springen als de pagina daar om vraagt ..... en elke website vind zichzelf zo ontzettend belangrijk .... dat bijna elke website dat doet.
dus ik switch naar het andere venster, wil iets doen en hup die andere pagina die ik net verliet is er weer. Ik klikte je weg, moet je niet terug komen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HOEREN KUT IE, DOOD
En dan heb ik het er nog niet eens over dat hij fok niet in groter lettertype kan weergeven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Microsoft internet explorer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het mogelijk dat het grootste software bedrijf in de wereld de slechtse browser in elkaar knutselt
Gebruik dan Firefox Je duh dat doe ik normaal gesproken alleen wegens technische redenen is dat nu niet mogelijk
ach, wat een leuke edit knulletjequote:Op zaterdag 8 april 2006 08:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]
zeg me niet dat jij dit bent
[afbeelding]
de vatsigste kanarie van het noordelijk halfrond
quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:09 schreef Klonk het volgende:
ach, wat leuk je hebt het knopje van het fotoboek gevonden, je pappa en mamma zullen trots op je zijn
en ja dat ben ik, en nu, een klopje op je schouder omdat je een foto hebt geplaatst, je wou me beledigen door het plaatsen van mijn foto ?, of dacht je goh wat een leuk grapje kunnen anderen ook eens zien ook Klonk eruit ziet
Het is vadsig. En volgens mij bestaat vadsigste ook niet maar moet het "meest vadsig" zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:07 schreef McCarthy het volgende:
de vatsigste kanarie van het noordelijk halfrond
maar ik kan wel heel goed fluitenquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:16 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is vadsig. En volgens mij bestaat vadsigste ook niet maar moet het "meest vadsig" zijn.
En hij is niet geel (of oranje) dus is het ook geen kanarie
heb je het nou alweer over jezelfquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:13 schreef Klonk het volgende:
en wat knap dat je al iemand kunt beledigen aan de hand van z'n uiterlijk
met liefde, ik ga dadelijk werken, mag dat of is dat té linksquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:17 schreef McCarthy het volgende:
[..]
heb je het nou alweer over jezelf
rot op
heeejjj pisvlek, wil je nou nog weten hoe je het kan aanpassen of niet ? :quote:Op zaterdag 8 april 2006 08:17 schreef McCarthy het volgende:
[..]
heb je het nou alweer over jezelf
rot op
ik wil niet lullig doen maar je maakte een stoute opmerking naar de ts toe, dus dan kan je verwachten dat er iets stouts teruggedaan word hequote:
er zijn ook rode kanaries sukkelquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:16 schreef Lod het volgende:
[..]
Het is vadsig. En volgens mij bestaat vadsigste ook niet maar moet het "meest vadsig" zijn.
En hij is niet geel (of oranje) dus is het ook geen kanarie
Als het rood is is het een tomaatquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
er zijn ook rode kanaries sukkel
[afbeelding]
eige schuld, dikke buikquote:Op zaterdag 8 april 2006 08:22 schreef Klonk het volgende:
ja, joh, ik zit hier huilend achter het toestenbord, en heb m'n psycholoog net wakker gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |