Deze poging hartelijk aanneemt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:39 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen Biene tracht te steunen![]()
Ga je ook mee in de poging om van hier weg te gaan en te gaan slapen?quote:
Ik heb geen zi-hin, mamma.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ga je ook mee in de poging om van hier weg te gaan en te gaan slapen?
Sterker nog... ik blijk te posten in SBquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:41 schreef Biene het volgende:
De verhouding klopt ook niet. Ik kijk naar boven en zie dat ik in SB zit, maar de teksten hierboven zeggen van niet. Wazige sjit man.
SB ??quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sterker nog... ik blijk te posten in SB
Das pas wazig
Zie je, ligt het toch niet aan mij.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:42 schreef PrintScreen het volgende:
Sterker nog... ik blijk te posten in SB
Das pas wazig
* Flesje met melk maakt en daarmee Biene naar bed loktquote:
Semi-Bikkeltijdquote:
Ik was inderdaad Arcee al kwijt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
Kijk eens wat een leuk "speelgoed" er op je bed ligt Biene?
bloempjuhhhh is lid van de jostiband?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef Biene het volgende:
[..]
U kunt ergens anders uw triangel op halen.![]()
vertel uwe adres maar, kom ik hem morgen ophalenquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:45 schreef Biene het volgende:
[..]
U kunt ergens anders uw triangel op halen.![]()
Ja hoor en houdoe!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:47 schreef bloempjuhhhh het volgende:
[..]
vertel uwe adres maar, kom ik hem morgen ophalen![]()
trusten
Dat zal ook nog wel even zo blijvenquote:
mail maar naar bloempjuhhhh@hotmale.comquote:
Je bent op hem gaan zitten?quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
Dat zal ook nog wel even zo blijven
Ja hoor, hete man!quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:49 schreef bloempjuhhhh het volgende:
mail maar naar bloempjuhhhh@hotmale.com
Face to facequote:
trusten, ik ben nu ook wegquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Tot later Biene en voor zometeen sweet dreams
Lekker slapen. Ik ga Arcee ook maar eens op zoeken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:52 schreef PrintScreen het volgende:
* PrintScreen slapen is
Tot later Biene en voor zometeen sweet dreams
quote:Op dinsdag 11 april 2006 02:53 schreef Biene het volgende:
[..]
Lekker slapen. Ik ga Arcee ook maar eens op zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |