De echte haringliefhebber eet de haring zonder uitjes.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Het liefst op een broodje. Zo uit aan de staart naar binnen laten glijden is niet bepaald iets waar ik plezier aan beleef.
En met uitjes, natuurlijk.
Is dat zo? Hm, dan doe ik misschien toch iets verkeerd. Of ik ben geen echte haringliefhebber. Misschien is het wel dat laatste, aangezien ik niet elke dag een haring zou willen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
De echte haringliefhebber eet de haring zonder uitjes.![]()
Het gebruik van haring eten met uitjes stamt nog uit de tijd dat de haring door gebrek aan koeling na een paar dagen ranzig werd. De uitjes dienden om die ranzige smaak te verhullen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Is dat zo? Hm, dan doe ik misschien toch iets verkeerd. Of ik ben geen echte haringliefhebber. Misschien is het wel dat laatste, aangezien ik niet elke dag een haring zou willen.
Aha.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gebruik van haring eten met uitjes stamt nog uit de tijd dat de haring door gebrek aan koeling na een paar dagen ranzig werd. De uitjes dienden om die ranzige smaak te verhullen.
Échte Hollandse nieuwe moet daarom eigenlijk zonder uitjes gegeten worden. Want die wordt geacht zo goed te zijn dat je ze niet nodig hebt.
Maar je moet het helemaal zelf weten natuurlijk. Al eet je hem met slagroom
De-oneven-2 heeft dat boek ook sinds kortquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:12 schreef LXIV het volgende:
Ik heb vandaag "De eeuwige bron" (het Engelse origineel hadden ze niet) uit de bibliotheek gehaald.
Dat is inderdaad precies waar het boek over gaat.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:17 schreef LXIV het volgende:
Nu snap ik jouw standpunt in de discussie van gisterenavond (over relaties, het vinden van de perfecte soulmate, en jouw kijk op de meer pragmatische houding van wyccie en mij) ook wat beter.
Het niet maken van consessies aan wat je ingegeven wordt.
Wat je daarachter in de boekenkast hebt staan interesseert me meer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:16 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik wil nog een geniale vondst met jullie delen. Er lopen hier drie katten, en die hebben allemaal een eigen bak. Vreselijk ineffeciënt en lelijk natuurlijk. Dus toen dacht ik: er kan er wel één weg. En ach, waarom zetten we ze niet óp elkaar?
Dit idee resulteerde in het volgende bouwwerk:
[afbeelding]
De uitvoering is niet door mij.
Kun je er iets van ontcijferen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:18 schreef LXIV het volgende:
Wat je daarachter in de boekenkast hebt staan interesseert me meer.
Dan heb ik toevallig precies het goede stukje al gelezen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is inderdaad precies waar het boek over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |