Een pepermunstje of een kauwgum zal ook dadelijk mijn mond doen opfleuren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn vriendin mag dat trouwens best lekker vinden, hoor; een broodje haring.
Maar die zoen kan ze vergeten.
Over opfleuren gesproken... ik ga maar weer even balkonieren... de boel wat gezelliger maken met planten... is ook gezelliger voor de balkonkaboutersquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een pepermunstje of een kauwgum zal ook dadelijk mijn mond doen opfleuren.
Dat is waar, maar Drs. P moet ze toch wel kunnen waarderen hoor. En iemand die zegt 'doe mij maar de da vinci code' zou ik niet graag als de moeder van mijn kinderen willen hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij lijkt dat trouwens verschrikkelijk; een vriendin die alles wat ik goed en mooi vind ook goed en mooi vindt.
Tenzij ze het zegt omdat ze tijdens haar tweewekelijkse wedstrijd telefoonboek-verscheuren eens iets geks wil doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
En iemand die zegt 'doe mij maar de da vinci code' zou ik niet graag als de moeder van mijn kinderen willen hebben.
Dat vond ik nou ook!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de Da Vinci Code best leuk om te lezen.
Zaten die ook niet in Harry Potter, Slow Chat elven?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
SlowChat Elf
Zie je dat Do2, gewoon een net bakje waar alle pennen en potloden in staan...quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
Muur liefde, kozijn helmgras.
[afbeelding]
Helaas, dan word je niet de moeder van mijn kinderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de Da Vinci Code best leuk om te lezen.
Heeft hij die verbouwing tot Erika nog helemaal voor niks laten doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Helaas, dan word je niet de moeder van mijn kinderen.
Hallo Erik!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Stille boel. Schijnbaar komen de gesprekken meer op gang als ik er niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |