LP's omsmelten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ha Erik. Ik ga zometeen vinyl leggen. Heb jij enig idee hoe ik dat moet doen?
Helaas, daar weet ik niets vanaf. Maar succes in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ha Erik. Ik ga zometeen vinyl leggen. Heb jij enig idee hoe ik dat moet doen?
De keuken:quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van? Ik heb hier ook oranje. Geweldig.
Ja, zie, van oranje word ik vrolijk.quote:
Wat een geluk dat je Nederlandse bent.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, zie, van oranje word ik vrolijk.
Ben je een kater aan het wegwerken of zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit op het moment aan een broodje koffie, haring, wat gevolg zal worden door een koffiebroodje.
... en een bontjas voor de monitorquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
Muur liefde, kozijn helmgras.
[afbeelding]
Wat is een loempium. is dat een loempia allen voor mannen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook een wat apart ontbijt gehad. Ik had geen broodbeleg meer, dus ik heb vanilleyoghurt gegeten en een loempium.
Straks moet ik me in de hel gaan storten die 'boodschappen doen op zaterdag' heet.
Ow, de liefde is dus knalroze.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
Muur liefde, kozijn helmgras.
[afbeelding]
Dat is een loempia die zijn declinatie niet kent.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
Wat is een loempium. is dat een loempia allen voor mannen?
Loempium is enkelvoud, loempia meervoud.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is een loempium. is dat een loempia allen voor mannen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een broodje haring (- met koffie notabene )...Brrr..
Nog niet eens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je een kater aan het wegwerken of zo
Niet vrijwilligquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef k_man het volgende:
Getverdemme Erik. Je gaat het niet over sport hebben hè?
Toch wel een broodje haringquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niet eens een broodje haring...Nee, haring.
Pizzium?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Loempium is enkelvoud, loempia meervoud.
Vergelijk museum en musea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |