Nou ja, ookal heb je superdekkende verf - de verf dekt zelden. Zo'n kozijn kun je gerust drie keer verven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef DaMart het volgende:
Hoezo dat, beviel de kleur niet?
of is dat iets waar ik maar beter niet naar kan vragen?
Mijn hele flat was blauw... babyblauw... met kanariegeel...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef k_man het volgende:
Ik ben vaak gecharmeerd van blauw in keukens.
Om even bij wyccie aan te sluiten: daar heeft Depeche Mode wel een aardig liedje over;quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij lijkt dat trouwens verschrikkelijk; een vriendin die alles wat ik goed en mooi vind ook goed en mooi vindt.
Blauw? Ik vind blauw meer iets voor in een werkkamer. Ik houd eigenlijk niet zo van blauw. Ik heb hier vrijwel geen blauw.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef k_man het volgende:
Ik ben vaak gecharmeerd van blauw in keukens.
Het ging er niet om dat je geliefde alles even fantastisch moet vinden. Het ging om de belangrijke dingen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij lijkt dat trouwens verschrikkelijk; een vriendin die alles wat ik goed en mooi vind ook goed en mooi vindt.
Kleuren hebben altijd idiote namen. In mijn vorige appartement had ik Liefde en Helmgras.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bloem van Flexa? Is dat een kleur?
Ja, een vriendin die roept 'Zet die kankerherrie eens af!' als ik een goed stukje Jazz draai, moet ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat je geliefde alles even fantastisch moet vinden. Het ging om de belangrijke dingen.
Heb je daar foto's van? Ik heb hier ook oranje. Geweldig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:51 schreef DaMart het volgende:
Nu is het gebroken wit met een frisse kleur oranje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |