Mijn hele flat was blauw... babyblauw... met kanariegeel...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef k_man het volgende:
Ik ben vaak gecharmeerd van blauw in keukens.
Om even bij wyccie aan te sluiten: daar heeft Depeche Mode wel een aardig liedje over;quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij lijkt dat trouwens verschrikkelijk; een vriendin die alles wat ik goed en mooi vind ook goed en mooi vindt.
Blauw? Ik vind blauw meer iets voor in een werkkamer. Ik houd eigenlijk niet zo van blauw. Ik heb hier vrijwel geen blauw.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef k_man het volgende:
Ik ben vaak gecharmeerd van blauw in keukens.
Het ging er niet om dat je geliefde alles even fantastisch moet vinden. Het ging om de belangrijke dingen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mij lijkt dat trouwens verschrikkelijk; een vriendin die alles wat ik goed en mooi vind ook goed en mooi vindt.
Kleuren hebben altijd idiote namen. In mijn vorige appartement had ik Liefde en Helmgras.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bloem van Flexa? Is dat een kleur?
Ja, een vriendin die roept 'Zet die kankerherrie eens af!' als ik een goed stukje Jazz draai, moet ik niet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het ging er niet om dat je geliefde alles even fantastisch moet vinden. Het ging om de belangrijke dingen.
Heb je daar foto's van? Ik heb hier ook oranje. Geweldig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:51 schreef DaMart het volgende:
Nu is het gebroken wit met een frisse kleur oranje
LP's omsmelten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ha Erik. Ik ga zometeen vinyl leggen. Heb jij enig idee hoe ik dat moet doen?
Helaas, daar weet ik niets vanaf. Maar succes in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ha Erik. Ik ga zometeen vinyl leggen. Heb jij enig idee hoe ik dat moet doen?
De keuken:quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je daar foto's van? Ik heb hier ook oranje. Geweldig.
Ja, zie, van oranje word ik vrolijk.quote:
Wat een geluk dat je Nederlandse bent.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, zie, van oranje word ik vrolijk.
Ben je een kater aan het wegwerken of zoquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zit op het moment aan een broodje koffie, haring, wat gevolg zal worden door een koffiebroodje.
... en een bontjas voor de monitorquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
Muur liefde, kozijn helmgras.
[afbeelding]
Wat is een loempium. is dat een loempia allen voor mannen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef k_man het volgende:
Ik heb ook een wat apart ontbijt gehad. Ik had geen broodbeleg meer, dus ik heb vanilleyoghurt gegeten en een loempium.
Straks moet ik me in de hel gaan storten die 'boodschappen doen op zaterdag' heet.
Ow, de liefde is dus knalroze.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
Dat is een loempia die zijn declinatie niet kent.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
Wat is een loempium. is dat een loempia allen voor mannen?
Loempium is enkelvoud, loempia meervoud.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is een loempium. is dat een loempia allen voor mannen?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een broodje haring (- met koffie notabene )...Brrr..
Nog niet eens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je een kater aan het wegwerken of zo
Niet vrijwilligquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef k_man het volgende:
Getverdemme Erik. Je gaat het niet over sport hebben hè?
Toch wel een broodje haringquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Niet eens een broodje haring...Nee, haring.
Pizzium?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Loempium is enkelvoud, loempia meervoud.
Vergelijk museum en musea.
Een pepermunstje of een kauwgum zal ook dadelijk mijn mond doen opfleuren.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mijn vriendin mag dat trouwens best lekker vinden, hoor; een broodje haring.
Maar die zoen kan ze vergeten.
Over opfleuren gesproken... ik ga maar weer even balkonieren... de boel wat gezelliger maken met planten... is ook gezelliger voor de balkonkaboutersquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een pepermunstje of een kauwgum zal ook dadelijk mijn mond doen opfleuren.
Dat is waar, maar Drs. P moet ze toch wel kunnen waarderen hoor. En iemand die zegt 'doe mij maar de da vinci code' zou ik niet graag als de moeder van mijn kinderen willen hebben.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tenzij ze het zegt omdat ze tijdens haar tweewekelijkse wedstrijd telefoonboek-verscheuren eens iets geks wil doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
En iemand die zegt 'doe mij maar de da vinci code' zou ik niet graag als de moeder van mijn kinderen willen hebben.
Dat vond ik nou ook!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de Da Vinci Code best leuk om te lezen.
Zaten die ook niet in Harry Potter, Slow Chat elven?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
SlowChat Elf
Zie je dat Do2, gewoon een net bakje waar alle pennen en potloden in staan...quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:05 schreef Claudia_x het volgende:
[afbeelding]
Helaas, dan word je niet de moeder van mijn kinderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond de Da Vinci Code best leuk om te lezen.
Heeft hij die verbouwing tot Erika nog helemaal voor niks laten doenquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Helaas, dan word je niet de moeder van mijn kinderen.
Hallo Erik!quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Stille boel. Schijnbaar komen de gesprekken meer op gang als ik er niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |