Groot appartement heb jij dan!quote:Op maandag 10 april 2006 00:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik MSN met mijn australische appartementsgenoot, ik luister Charles Mingus en ik zette iemand bijna mat m'n online schaakpartijtje.
Gameknot.quote:Op maandag 10 april 2006 00:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Groot appartement heb jij dan!![]()
Schaken op ICC?
Ja... Euh... Of je even niet zo persoonlijk wilt worden...quote:Op maandag 10 april 2006 00:08 schreef LXIV het volgende:
allein
endlich allein
keiner der sagt: komm nicht so spät nach hause
keiner der sagt: trink nicht so viel
keiner der sagt: streng dich an
allein
so schrecklich allein
keiner der sagt: komm nicht so spät nach hause
keiner der sagt: trink nicht so viel
keiner der sagt: streng dich an
IDD!quote:Op maandag 10 april 2006 00:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ja... Euh... Of je even niet zo persoonlijk wilt worden...
Dat zou wel een goeie opkikker zijn voor R&P.quote:Op maandag 10 april 2006 00:11 schreef LXIV het volgende:
Het is hier R&P niet.
quote:Op maandag 10 april 2006 00:15 schreef LXIV het volgende:
Vertel eens iets over jezelf.
Heb je er vaker last van dat je timing niet helemaal tof is?quote:Op maandag 10 april 2006 00:10 schreef broer het volgende:
Ja... Euh... Of je even niet zo persoonlijk wilt worden...
Nee. In het algemeen is mijn timing vrij goed.quote:Op maandag 10 april 2006 00:16 schreef broer het volgende:
Heb je er vaker last van dat je timing niet helemaal tof is?
Kun je je er geen enkele voorstelling van maken?quote:Op maandag 10 april 2006 00:17 schreef LXIV het volgende:
Maar zinnetjesverzinner. Dat intrigeert me.
Ik zat een scherp en gevat antwoord te verzinnen.quote:Op maandag 10 april 2006 00:20 schreef LXIV het volgende:
Zou broer nu bezig zijn een antwoord te formuleren, of heeft hij het forum zojuist verlaten?
Nee. En bovendien: wat is er mis met mensen af en toe voor het hoofd stoten?quote:Op maandag 10 april 2006 00:22 schreef LXIV het volgende:
Jawel. Maar stoot ik je niet voor het hoofd wanneer ik nu "reclame" opper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |