Kun je ook alle vier tegelijk zijn?quote:Op maandag 2 april 2006 13:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zijn wij allen niet neuro-, fana-, roman- of mystici?
Bedankt!quote:Op zondag 9 april 2006 23:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik doe het ook regelmatig; met mezelf slowchatten.
Dus er is niets om je zorgen over te maken, LX.
*Flierp!
Zeg eens eerlijk: had je JAM in gedachten toen je dit typte?quote:Op zondag 9 april 2006 23:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Komende waanzin is ook altijd een goede basis voor een succesvolle schrijverscarrière.
Welnee. Ik had Reve wel in m'n achterhoofd, overigens, maar Reve is erg vaak aanwezig in m'n achterhoofd.quote:Op zondag 9 april 2006 23:51 schreef broer het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk: had je JAM in gedachten toen je dit typte?
Joh.quote:Op zondag 9 april 2006 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had Reve wel in m'n achterhoofd, overigens
Dat is de beste plek voor Reve.quote:maar Reve is erg vaak aanwezig in m'n achterhoofd.
Jawel! Juist wel! Val in hemelsnaam eens een keer voorover. Er zijn al veel te veel mensen die precies binnen de lijntjes kleuren.quote:Op zondag 9 april 2006 23:55 schreef LXIV het volgende:
Het gaat natuurlijk om het bewaren van de balans.
Keurig op het randje van de waanzin blijven. En niet voorover vallen.
Ach, welnee! Dan is er altijd nog voldoende te redden. En bovendien: wat is er zo erg aan af zijn. Zou dat niet veel vermakelijker zijn dan steeds maar weer aan het spel mee te doen tot je sterft?quote:Op zondag 9 april 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
Wanneer je voorover valt ben je af. Voorgoed.
Welnee.quote:Op zondag 9 april 2006 23:59 schreef LXIV het volgende:
Vraag: Wie probeert zich allemaal te allemaal beheersen met posten, om niet de indruk te wekken om voortdurend alleen aan het woord te willen zijn?
O. In dat geval sorry dat ik erdoorheen lulde.quote:Op zondag 9 april 2006 23:59 schreef LXIV het volgende:
Vraag: Wie probeert zich allemaal te allemaal beheersen met posten, om niet de indruk te wekken om voortdurend alleen aan het woord te willen zijn?
Ik MSN met mijn australische appartementsgenoot, ik luister Charles Mingus en ik zette iemand bijna mat m'n online schaakpartijtje.quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef LXIV het volgende:
Doen jullie nu zoveel andere dingen tijdens dit SC, of typen jullie zo ontzettend langzaam?
Gemiddeld met 10 posts per dag omlaag !quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee.
Ik lurk véél meer dan ik post. Mijn gemiddelde is de laatste jaren ook met bijna 10 posts/ dag omlaag gegaan (en dan moet je dus echt weinig posten aangezien ik hier al bijna 5 jaar zit).
Ik drink veel meer dan ik post.quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik lurk véél meer dan ik post.
Zo bedoel ik het niet. Ik heb het idee dat ík dat juist vaak doe.quote:Op maandag 10 april 2006 00:01 schreef broer het volgende:
[..]
O. In dat geval sorry dat ik erdoorheen lulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |