Ik heb mijn afvallers fout. Maar de mol en winnaar zit wel goedquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Grappig dat ik er heel anders over denk en nog steeds boven jou in de prono sta.
Op www.wieisdemol.nl staat dat ALLE afleveringen al zijn opgenomen, dus waarschijnlijk ook de mollenstreken-uit-de-doeken-aflevering in dat gevalquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef juanita het volgende:
Ik denk nu dat Frederique de mol is, of de winnaar.
Het valt mij bv. op dat er in diverse berichten nogal nadruk op wordt gelegd dat zij trots was op haar deelname.
En Karel zei gister in zijn voorwoord "we kunnen haar nog bewonderen".
Op teletekst las ik dat zij "de komende weken" nog te zien is in WIDM.
IMO valt zij dan niet volgende week of zo af, maar blijft ze tot het eind. Dus winnaar of mol.
Best weird zou dat zijn... Ik vond het gister al zo gek om haar gewoon op tv te zien, wetend dat ze er niet meer is.
Trouwens de laatste uitzending zal ook wel emotioneel worden. Die is vast nog niet opgenomen toch? Volgens mij zijn die opnames altijd pas in de week voorafgaand aan de ontknoping. Als dat zo is, is Frederique er dus niet bij. Stel je voor dat ze dan ook nog winnaar of mol is.
Hoe dan ook.... een hele buitengewone en bijzondere aflevering van WIDM dit jaar.
Hoop je.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn afvallers fout. Maar de mol en winnaar zit wel goed.
Ja, ze gaan natuurlijk niet zeggen: "De komende twee afleveringen" of "tot de laatste aflevering"quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:24 schreef juanita het volgende:
Op teletekst las ik dat zij "de komende weken" nog te zien is in WIDM.
Volgens mij niet hoor, had Liz zoiets niet bij Boulevard gezegd, dat ze daar niet bij was?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:19 schreef Sannydance het volgende:
[..]
Op www.wieisdemol.nl staat dat ALLE afleveringen al zijn opgenomen, dus waarschijnlijk ook de mollenstreken-uit-de-doeken-aflevering in dat geval
Zolang ze er beide nog inzitten blijf ik erbij. En aangezien ik gelijk heb, zitten ze er tot het eind inquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ze er beide nog inzitten blijf ik erbij. En aangezien ik gelijk heb, zitten ze er tot het eind in.
Ja Frédérique was toen ziek ofzo (toen al? Of had ze toen gewoon een griepje?)quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, had Liz zoiets niet bij Boulevard gezegd, dat ze daar niet bij was?
Ik begin nu toch tw twijfelenquote:Op zondag 9 april 2006 00:29 schreef Airelle het volgende:
Oh, het is zeker weten Peggy.
Hm ik begin nu ook steeds meer te twijfelen of Richard het niet zal zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:25 schreef _Floddertje_ het volgende:
Liz zei tijdens de test niet op wie ze stemde, maar uit wat ze eerder in de aflevering van afgelopen vrijdag zei kon je opmaken dat ze erg op Toine zat. Sowieso natuurlijk toen zij en Richard tegelijkertijd in de taxi tegen elkaar zeiden wie ze verdachten, Richard loog toen, maar Liz was wel eerlijk. En later zei ze dat ze het niet erg vond dat de opdracht met de rozen was mislukt omdat ze eigenlijk wel blij was met de extra informatie over Toine die het mislukken van deze opdracht haar gegeven had (Toine had samen met Frédérique de rozen laten liggen). Dus het zit er dik in dat Liz op Toine heeft gestemd.
Overigens wil dat nog niet alles zeggen, want toen Chris eruit moest zei Richard dat hij daar helemaal niets van snapte omdat hij ál zijn vragen helemaal richting Chris had beantwoord. En toch moest niet hij er toen uit maar Chris zelf.
Alleen van de verliezer, van de mol nog steeds niet idd.quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef Chowi het volgende:
Nog iemand waarbij het dagboek van aflevering 5 het wél doet? Wil diegene dan zo vriendelijk zijn dit even te posten?. Dank u.
Irritant dat die site nooit eens goed up-to-date is. Er is altijd wel iets dat het niet doet.quote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen van de verliezer, van de mol nog steeds niet idd..
Bij mij doen ze het allebei niet eens.quote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Alleen van de verliezer, van de mol nog steeds niet idd..
Staat er bij mij, bij de dagboeken van aflevering 5quote:Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
The resource cannot be found.
Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.
Requested Url: /7kqak6xvcu5svdzntehs3yhe5r2/db_mol.aspx
--------------------------------------------------------------------------------
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:1.1.4322.2032; ASP.NET Version:1.1.4322.2032
Precies. Hier ook.quote:Op zondag 9 april 2006 13:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Staat er bij mij, bij de dagboeken van aflevering 5.
Dat vind ik niet interessant.quote:Op zondag 9 april 2006 13:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Die site is sowieso behoorlijk langzaam nu.
Om bij het dagboek van de verliezer te komen moet je op de hoogfpagina op dit plaatje klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |