quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Peggy toch wel Bobo's in de Bush-materiaal eigenlijk....
Grappig dat ik er heel anders over denk en nog steeds boven jou in de prono sta.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Peggy wordt onderschat, ze speelt het spel heel slim en daarom gaat ze winnen. En Frédérique is de mol. En Peggy stemt op Frédérique, dus ik heb goed.
Ja, omdat over de dingen die Erik voorspelt, niemand nog punten heeft kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:40 schreef Eveli het volgende:
[..]
Grappig dat ik er heel anders over denk en nog steeds boven jou in de prono sta.
Widm.com houdt dat heel mooi bij.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vanaf nu meer in de gaten houden op wie iedereen stemt.
Jij plaatste gisteren een dagboek van Lizquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Widm.com houdt dat heel mooi bij..
Al lopen ze nu zo te zien wel achter, het is maar tot aflevering 3 bijgehouden.
Wat is daarmee?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij plaatste gisteren een dagboek van Liz![]()
Op wieisdemol.com, een fansite, wordt bijgehouden wie op wie stemt zeg ik. Maar dat is maar tot en met aflevering 3 opgenomen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Omdat je zegt dat er nog niet zijn.
Goed lezen Truus, hij had het heel ergens anders over.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Omdat je zegt dat er nog niet zijn.
Overigens er is niks mis mee.
Is dat weer veel gevraagt![]()
`Sorrie, dat ik het niet gelezen hebtquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op wieisdemol.com, een fansite, wordt bijgehouden wie op wie stemt zeg ik. Maar dat is maar tot en met aflevering 3 opgenomen.
Op wieisdemol.nl, de officiële site, staan de dagboeken van de mol en degene die eruit gaat. Het dagboek van Liz staat er al op, maar van de mol nog niet.
IK had niet tegen jou Bobquote:Goed lezen Truus, hij had het heel ergens anders over.
Is dat zo? Dan weten we dus van tevoren al wie gaat afvallen, want dan zou dat ook niet in het programma genoemd moeten worden. Dus dan hoorde we tijdens de test geen voice over van Liz waarin ze zei op wie ze zou gaan stemmen. Ik weet niet meer of ze dat wel of niet gezegd heeft...quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:01 schreef Here2Stay het volgende:
Er wordt alleen nooit vermeld op wie de afvaller heeft gestemd.
Waarom kun je die opmerking niet plaatsen? Kan me best voorstellen, zeker als ze de mol is, dat ze die afleveringen nog graag wilde zien. De mol zal niet standaard al de uitzendingen hebben gezien. Na afloop van het spel is het aan de montage en de redactie.
Iedereen noemde een naam, Liz had het erover hoe lastig ze het vond enzo maar noemde geen naam. Zo gaat het tot dusver iedere week.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan weten we dus van tevoren al wie gaat afvallen, want dan zou dat ook niet in het programma genoemd moeten worden. Dus dan hoorde we tijdens de test geen voice over van Liz waarin ze zei op wie ze zou gaan stemmen. Ik weet niet meer of ze dat wel of niet gezegd heeft...
Dus degene die geen naam noemt valt afquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Iedereen noemde een naam, Liz had het erover hoe lastig ze het vond enzo maar noemde geen naam. Zo gaat het tot dusver iedere week.
Ja, tijdens de test zegt iedereen op wie diegene gestemd heeft, van de afvaller laten ze dat niet horen. Hebben ze gewoon een stukje uit het gesprek genomen waarbij die afvaller twijfelt en geen naam noemt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus degene die geen naam noemt valt afOf hebben ze tegen haar gezegd dat ze moest twijfelen. Dat kan niet, want dan wist ze zelf ook al van tevoren dat ze eruit ging. Of wellicht een stukje uit de opname geknipt.
Ja, zeggen van "draai jij er maar flink omheen, want jij valt af" lijkt me ook zo onhandig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik denk dat er gewoon wat geknipt is.
Okquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, tijdens de test zegt iedereen op wie diegene gestemd heeft, van de afvaller laten ze dat niet horen. Hebben ze gewoon een stukje uit het gesprek genomen waarbij die afvaller twijfelt en geen naam noemt.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, zeggen van "draai jij er maar flink omheen, want jij valt af" lijkt me ook zo onhandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |