Dat je Flem wat tijd moet geven en niet meteen moet gaan zeuren.quote:
De opdrachten waren eindelijk eens leuk om naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef tong80 het volgende:
Was deze aflevering net zo klote als de afleveringen daarvoor ?
Ok kijk ik morgen weer eens naar se herhaling.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De opdrachten waren eindelijk eens leuk om naar te kijken.
okquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat je Flem wat tijd moet geven en niet meteen moet gaan zeuren.
Ik vond de opdrachten ook leukquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De opdrachten waren eindelijk eens leuk om naar te kijken.
Hoe laat en waar wordt het herhaald? Ik heb die aflevering met die foto's tussen de bomen gemist, die waren dus echt niet te zien op die uitzendinggemist.nl streamsquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok kijk ik morgen weer eens naar se herhaling.
Altijd op zaterdagquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe laat en waar wordt het herhaald? Ik heb die aflevering met die foto's tussen de bomen gemist, die waren dus echt niet te zien op die uitzendinggemist.nl streams
Laat haar/hem dan ook direct die bagger topictitel veranderen. Of laat een modje het veranderen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat je Flem wat tijd moet geven en niet meteen moet gaan zeuren.
Ik kan mij anders nog een paar weken herinneren waarin het op een zondagmorgen werd herhaald.quote:
Misschien moet je je grote mond houden! Nu kun je tenminste gelijk doorlullen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar mevrouw/meneer moest zo nodig het volgende deeltje aanmaken. Doe dat dan meteen fatsoenlijk of zet erin: OP volgt!
Ja. Anders moesten we maar liefst 2 minuten wachten. Dat zou een drama zijn geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Flem het volgende:
[..]
Misschien moet je je grote mond houden! Nu kun je tenminste gelijk doorlullen.
Gezeik altijd.
Dat was alleen de eerste 2x, i.v.m. schaatsen op zaterdag.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kan mij anders nog een paar weken herinneren waarin het op een zondagmorgen werd herhaald.
Dat mocht ook even duren ja.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef RayMania het volgende:
Jezus, OP is nu toch goed. Kleuters.
Sinds er iemand is overleden wel ja.....quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef easy-going het volgende:
Worden in dit forumonderdeel de topics altijd voor de helft gevuld met gezeik over TT en OP's ?
'k vond hem vanavond wel aardig overkomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:47 schreef Erwtensoep het volgende:
Van mij mag die Richard er wel weer uit. Ik was heel blij dat hij eruit ging eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |