jullie eindigen ook voor het eerst sinds 6 jaar weer boven ons hoorquote:
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliestquote:
Mij boeit het allemaal niet zo wat de rest doet. Als we die PO's willen halen, moeten we het toch zelf doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliest
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar is geen teletekst supporter zoals jij bent![]()
laten we ons hier niet al te druk maken over elkaar...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:19 schreef Trancelocator het volgende:
Ja Dirk-Kuijt... Is een Feyenoorder, komt vaker in het Ajax-topic dan die van 010 en zit nu SCH aan te moedigen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
instinctief wil ik toch dat Feyenoord verliest
Iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kansloos kun je zijn dat je als Feyenoorder hoopt dat je eigen club die nog tweede kan worden verliest.
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Hoe kansloos kun je zijn dat je als Feyenoorder hoopt dat je eigen club die nog tweede kan worden verliest.
Sinds die schijt playoffs zijn ingestelt heeft de 2de plek totaal geen waarde meer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Zwansen het volgende:
Begrijpelijk, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is kleiner dan dat ze degraderen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...
Mwah, ik baal er enorm van dat Ajax 5e staat en geen 2e. Nog meer dat ze geen 1e staan natuurlijk, maar die plek gaat de boeken in.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds die schijt playoffs zijn ingestelt heeft de 2de plek totaal geen waarde meer.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Begrijpelijk, de kans dat Feyenoord kampioen wordt is kleiner dan dat ze degraderen.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Feyenoord supporters hebben liever dat Ajax een kutseizoen draait dan dat feyenoord kampioen wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |