ja waarom kom je dan ook terugquote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:05 schreef Lidia het volgende:
Ja godver, ik zat gister nog in Rome met 26 graden en volle zon
Je doet inderdaad wat verkeerd.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:05 schreef Lidia het volgende:
Ja godver, ik zat gister nog in Rome met 26 graden en volle zon
dan issie gauw nat !quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:13 schreef MarkNMGN het volgende:
was het maar kut
Vorige week was het normaal weer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:24 schreef PsyCha het volgende:
Het is hier nooit normaal weer
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:26 schreef nlboy het volgende:
Moet ik er nog eentje laten?
Zijn weergoden vrouwelijk?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:23 schreef JackHerrer het volgende:
Vaginale scheetjes?
jij hebt ten minste reden om te huilenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef De_Postbode het volgende:
Ga huilen, jij hoeft tenminste niet voor postbode te spelen in dit weer.
Kreeg ik halverwege nog een platte achterband ook.![]()
Vandaar wat? De vaginale scheetjes? Kut ik neuk de Duivel dus, ik ga scheiden.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:29 schreef miss_c het volgende:
[..]
Nee, de duivel is vrouwelijk.. Vandaar...
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:29 schreef miss_c het volgende:
[..]
Nee, de duivel is vrouwelijk.. Vandaar...
Wind roelt, je weet tochquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:22 schreef IHVK het volgende:
Jezus, ik wordt er echt helemaal gek van.
Ik doe post met de autoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:28 schreef De_Postbode het volgende:
Ga huilen, jij hoeft tenminste niet voor postbode te spelen in dit weer.
Kreeg ik halverwege nog een platte achterband ook.![]()
SInds wanneer hebben kinderen van 16 jaar een huis??quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vorige week was het normaal weer.![]()
En nu waait mijn huis bijna weg.![]()
Ik zou je er maar niet te veel van voorstellen. Ik bedoel, het waait met dit weer al weg enzo.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:10 schreef Alessandro het volgende:
[..]
SInds wanneer hebben kinderen van 16 jaar een huis??
Och, dit is slechts een bijbaantje, en het is echt geen slecht werk. Betaald ook nog eens lekker. Tja, alleen als je met kutweer de keet uitmoet om te bezorgen is het minder, maar dat heb je bij al het buitenwerk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:04 schreef slashyou het volgende:
postbode is een keuze, weliswaar een pauperkeuze maar het is wel eentje.
Ons huis dan, mierenneuker.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:10 schreef Alessandro het volgende:
[..]
SInds wanneer hebben kinderen van 16 jaar een huis??
* joupee kent het gevoel..quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:37 schreef De_Postbode het volgende:
Hehe, ok, dan kan het. Sterker nog, dat wil ik ook wel. Die fiets (lees, pakezel incognito, massaal gedoe) overal heenslepen en bij ieder non-oprit adres maar hopen dat het ding blijft staan is vrij kut.
Maar ik mag nog geen auto rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |