Zwolle idemquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:44 schreef cheqy het volgende:
Hier (Amsterdam) regent het, het waait en het is helemaal grijs en grauw.
Weer een goed begin van het weekend.![]()
quote:
Bij ons schijnt vanaf een uur of één de zon aan een strakblauwe hemel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:23 schreef flugeltje het volgende:
Wat een kloteweer zeg.... Het valt er hier met bakken uit...
Hier precies andersom dus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier (ZO-Brabant) zeikt 't ook, vanmorgen was 't nog lekker weer maar in de loop van de middag werd 't donker en nu dus regen
Als je uit de wind staat is het lekker ja, ik vind de wind wel een beetje guur.quote:Op zondag 9 april 2006 11:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Ja hier ook superlekker weer met zon en lekker warm.
Hehe, ja daar kwam ik ook net achter.quote:Op zondag 9 april 2006 13:05 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als je uit de wind staat is het lekker ja, ik vind de wind wel een beetje guur.![]()
Maar we gaan toch maar even een rondje Sloterplas lopen.![]()
Nee, in het weekend wordt het slecht weer, maar daarna wordt het weer mooiquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:55 schreef wunderbaum het volgende:
Ik constateer dat we dit jaar de zomer maar overslaan en meteen met de herfst beginnen![]()
Neen, want het zand is hier zeiknat door de regen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:54 schreef editor2 het volgende:
Ga ik net even naar buiten krijg ik bij een of andere windhoos een hele laag zand
in mijn gezicht. Graf.. zooi...lijk ik zo net een akbarr-theedoek met die zandsmoel.
Meer mensen die last hebben van die harde wind en daarbij opstuivend zand?
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:58 schreef imported_sphinx het volgende:
is het bij jullie ook zulk takkeweer? het pijpt hier regenstelen, en het onwedert enzo.![]()
misschien, maar misschien regent het in KLB niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:00 schreef poepeneesje het volgende:
[..]. Misschien had je beter in KLB kunnen gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |