Je moet 'm natuurlijk maar aan één kant plastificeren.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:36 schreef Troel het volgende:
Je wilt een geplastificeerde sticker?
Als je een sticker plastificeerd dan plakt ie niet meer.
Of zoek je meer een naamkaartje wat geplastificeerd is wat je vervolgens op je pc kan plakken?
Dat kan dus niet, plastificeren werkt aan beide kanten. Of je moet inderdaad met boeklon gaan werken, maar zo'n platificeermachine plakt door de warmte de blaadjes aan beide kanten tegen elkaar, dus zijn voor en achter kant met plastic bedekt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet 'm natuurlijk maar aan één kant plastificeren.
Jij bedoelt een lamineermachine, volgens mij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:44 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, plastificeren werkt aan beide kanten. Of je moet inderdaad met boeklon gaan werken, maar zo'n platificeermachine plakt door de warmte de blaadjes aan beide kanten tegen elkaar, dus zijn voor en achter kant met plastic bedekt.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet 'm natuurlijk maar aan één kant plastificeren.
O jeee....quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:39 schreef outcast_within het volgende:
Ben wie?maar ik wel best voor je op jacht gaan
taipau666[at]hotmail.com
Het is toch niet wat ik denk dat je bedoeltquote:Op zaterdag 8 april 2006 19:24 schreef div-er het volgende:
ik heb zo'n dymo, met zwart-op-witte labels, of zwart-op-transparant. Ook heb ik een andere dymo die zwart-op-zilver heeft COOL! Als die zilver de kleur van je apparaat is, dan is het echt KIKKE!!!![]()
Zeg maar waar ik wat varianten naartoe moet sturen. Als jij voor mij evt. wat Ben Liebrand Minimixen (dus geen grandmixen) hebt in bijv. MP3 formaat. Wel even overleg aub, want ik al veel via P2P gescoord.
En wat denk jij? Ik heb verschillende Dymo labelwriters, met verschillende soorten tape.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is toch niet wat ik denk dat je bedoelt?
jawel, het is gaypr0n waar hij om vraagt.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is toch niet wat ik denk dat je bedoelt?
Dat ben ik!quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:21 schreef outcast_within het volgende:
Hee diver nog bedankt voor de stikkers. Iemand anders is er ook al erg blij mee. Fijn pasen en lots of karma to ya
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |