Ah. Zou hardsolderen niet beter gaan? Tin is nu niet bepaald stevigquote:
heb al een papa en een reserve papa...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij wilde toch een man die dingen kan repareren? Grijp je kans
zo te zien zat het origineel ook met tin vast..quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ah. Zou hardsolderen niet beter gaan? Tin is nu niet bepaald stevig.
En wat heeft u gewonnen? Een prachtig t-shirt in vrolijke zomerse kleurenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh ja, belspelletjes zijn hot shit natuurlijk.
Met gratis bezorgservice door meneer Litpho?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wat heeft u gewonnen? Een prachtig t-shirt in vrolijke zomerse kleuren.
Dan zal het wel gaanquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo te zien zat het origineel ook met tin vast..
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met gratis bezorgservice door meneer Litpho?
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Die mag bij mij wel een pakje langs komen brengen in z'n Hawaii zwembroek terwijl hij foutloos 'Strand' oreert...
Ik distantiëer mij uiteraard volledig van enige betrokkenheid met Hot Shit t-shirtsquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Met gratis bezorgservice door meneer Litpho?
Op het moment door Den Haag wandelen in een Hawaii zwembroek zou wel mijn terminale longontsteking verklarenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Die mag bij mij wel een pakje langs komen brengen in z'n Hawaii zwembroek terwijl hij foutloos 'Strand' oreert...
... en ook de structuur van deze zin die ver beneden jouw normale peil is...quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het moment door Den Haag wandelen in een Hawaii zwembroek zou wel mijn terminale longontsteking verklaren.
Waarom je ook uberhaupt die link maakte toen ik hot shit zei ivm belspelletjes, ik snap er niets van.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik distantiëer mij uiteraard volledig van enige betrokkenheid met Hot Shit t-shirts.
Je wil zeggen dat dit géén correcte Haagsche Grammatica is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en ook de structuur van deze zin die ver beneden jouw normale peil is...
Nope, dan had dit er moeten staan:quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat dit géén correcte Haagsche Grammatica is?.
oeh er was eerst een meisje uit denhaag een beetje verliefd op mequote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan had dit er moeten staan:
Op ut moment doâh duh Haag wandelen in un Hawaii zwembroek zou wel me teâhrminale longontsteking veâhrklaren
Ik hoef jou toch niet het verschil tussen spelling en grammatica uit te leggen, wel?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, dan had dit er moeten staan:
Op ut moment doâh duh Haag wandelen in un Hawaii zwembroek zou wel me teâhrminale longontsteking veâhrklaren
Je bent alweer aan de beterende hand?quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik hoef jou toch niet het verschil tussen spelling en grammatica uit te leggen, wel?
Dat zei de dokter bij jouw geboorte?quote:
dan wil je vast wel even naar buitenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |