Oh ja dat ook nog natuurlijk...quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zullen vast iets hebben dat je lust, maar ik gok dat je toch te zenuwachtig bent om te eten.
tja, of het gaat zo goed dat je je volpropt om zsm naar huis te kunnenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ja dat ook nog natuurlijk...
Ik eet vandaag maar niks meer, is er tenminste een kansje dat ik íets door mn keel krijg
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar kóóp die shit gewoon en ga je niet lopen aftrekken als er een nieuwe collectie uitkomt![]()
Denk ik dan...
Ik heb hem vorige week het dragen van polo's afgeraden maar ik denk niet dat het succes hadquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar kóóp die shit gewoon en ga je niet lopen aftrekken als er een nieuwe collectie uitkomt![]()
Denk ik dan...
Dát kan natuurlijk ook!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tja, of het gaat zo goed dat je je volpropt om zsm naar huis te kunnen.
Nadruk op "wat"quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dát kan natuurlijk ook!
Ik neem ook wel wat wijn om wat minder zenuwachtig te worden
Jajajaquote:
Die ligt nog bij zijn verse vriendin.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:25 schreef Duiveltja het volgende:
Is bupa al gesignaleerd?
Koninginnenachtquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Koninginnedag wordt dit jaar op de 29e gevierd.
Of naast een dooie hoer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:26 schreef alwaysthebest het volgende:
Hallo.
[..]
Die ligt nog bij zijn verse vriendin.
Kijken hoe lang het nu weer duurt voor er rellen uitbrekenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Koninginnenacht
Zal dit jaar wel weer in een overvol Utrecht gevierd worden.
Heb ik niks van meegekregen vorig jaar. Ik weet wel dat ik flink wasted was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kijken hoe lang het nu weer duurt voor er rellen uitbreken![]()
Als er een stoel vlak langs je hoofd vliegt onthoud je dat welquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb ik niks van meegekregen vorig jaar. Ik weet wel dat ik flink wasted was.
Polo'squote:Op vrijdag 7 april 2006 13:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij houdt niet van polo's?.
Ik moet trouwens zeggen dat ik dat nummer van Jim voor die film wel aardig vind.
hoe kakquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:34 schreef Airelle het volgende:
Polo's. Ik heb alle kleuren van de regenboog
.
Ik bén heel braafquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef BVO het volgende:
Ik heb ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |