Smaakt behoorlijk goed!quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:00 schreef daanski82 het volgende:
is dat brood niet een blok beton ?
Kijk eens op het forum van deze site: http://www.bakkerswereld.org/quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:56 schreef Rewimo het volgende:
Kickje want ik heb een (tweedehands) Inventum BM35 op de kop getikten nu zoek ik natuurlijk recepten en ideeėn. Meer mensen met hetzelfde model? Ik heb hem trouwens nog niet in huis, dus ik kan nog niet aan de slag. Wel hebben we hier in de buurt een molen zodat ik straks allerlei meel en mixen in kan slaan
quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:11 schreef Oversight het volgende:
Ik heb een broodbakmachine....
Wij eten nu warm brood als ontbijt.
Ik wil ook cake na het ontbijt bij de koffie.
die kan ik nog niet bakken want ik heb geen gewone oven, en ook geen recept voor cake in de broodbakmachine...
welke lieve Fokker wil me helpen aan lekkere recepten?
Hoe is je brood geworden Rewimo?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de BBM vandaag binnengekregenEn omdat de verkoopster er een pakje broodmix bij had gedaan ben ik nu mijn eerste brood aan het bakken (sportbrood van Soezie). Ben benieuwd!
Hij gaat denk ik maar eens op mijn verlanglijstje... meel van de molen in Santpoortquote:Op maandag 6 november 2006 07:19 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb inmiddels een sportbrood, een kaasbroodeen ciabatta en een waldkorn gebakken. Waarvan het kaasbrood beslist de topper was
![]()
Van de molen in Santpoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |