Ik zou idd eens een lichtere korst proberen danquote:Op zondag 18 mei 2008 09:38 schreef sieske het volgende:
als ik brood bak is de korst best wel dik (de zijkanten en de onderkant) Moet ik hem instellen op lichte korst? Ik heb hem nu op donker ofzoiets staan.
Ze verkopen het in iedergeval bij de molen in Santpoort.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:06 schreef DarkShine het volgende:
Iemand enig idee waar in Nederland ze nog Soubry mail verkopen?
Kan het wel bij de Colruyt meenemen als ik in België ben, maar als ik het hier ook ergens zou kunnen krijgen...
Ik kocht het voorheen bij Jan Linders, niet meer verkrijgbaar daar.quote:Op maandag 19 mei 2008 12:41 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Ze verkopen het in iedergeval bij de molen in Santpoort.
Ook eigen meel te verkrijgen.
Wat is Soubry?quote:Op zondag 18 mei 2008 11:06 schreef DarkShine het volgende:
Iemand enig idee waar in Nederland ze nog Soubry mail verkopen?
Kan het wel bij de Colruyt meenemen als ik in België ben, maar als ik het hier ook ergens zou kunnen krijgen...
Moet er zelf ook om lachenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moest ook al lachen door je vertyping
Tnxx voor de link.
Thx, ga ik eens kijken!quote:Op zondag 25 mei 2008 13:11 schreef sieske het volgende:
soubry, bij de Boerenbond te krijgen
Vriezer?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Merci! Ik had uiteindelijk nog genoeg.
500gram is voor mij overigens echt veel te veel. Sowieso heb ik dan geen goede bewaar-iets, en dan vind ik het na 1,5 dag niet meer lekker
.
Tja, boven de grote riolen rivieren bijvoorbeeld bij Dirk/Bas.quote:Iemand enig idee waar in Nederland ze nog Soubry mail verkopen?
Kan het wel bij de Colruyt meenemen als ik in België ben, maar als ik het hier ook ergens zou kunnen krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |