Vriezer?quote:Op maandag 14 juli 2008 09:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Merci! Ik had uiteindelijk nog genoeg.
500gram is voor mij overigens echt veel te veel. Sowieso heb ik dan geen goede bewaar-iets, en dan vind ik het na 1,5 dag niet meer lekker
.
Tja, boven de grote riolen rivieren bijvoorbeeld bij Dirk/Bas.quote:Iemand enig idee waar in Nederland ze nog Soubry mail verkopen?
Kan het wel bij de Colruyt meenemen als ik in België ben, maar als ik het hier ook ergens zou kunnen krijgen..
Duh, lekker simpel (maar blijft toch wel beetje geinigquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:54 schreef _Floddertje_ het volgende:
ork ork ork, soep eet je met een...
Kwam door de smilie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:37 schreef sieske het volgende:
Duh, lekker simpel (maar blijft toch wel beetje geinig)
Dat verschilt per gist-soort. Ik weet dat er ook blokken gist zijn waar je stukjes af moet snijden. Die zitten idd in de koeling en is beperkt houdbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:03 schreef Koningin het volgende:
Ik heb jaren bij een bakker gewerkt en daar lag de gist in de koeling.
Bedankt! Ik zal es kijken in de supermarkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef kabouter.muts het volgende:
Melkpoeder staat bij de koffiemelk geloof ik.
Het is een geel pak van het merk ELK. (dat was het iig)
http://www.onlinesuper.nl/shop.php?ewcat_id=174&PHPSESSID=0eee900b42b54288722907a47a13f5df
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |